Thursday, December 23, 2010

rEzEkI~

Org kata klu da rezeki 2 xkemana...btol la aku rasa perumpamaan 2...mcm smlm aku ingat nk pegi beli satey kat pasar mlm dkt opis aku nie..skali ptg 2 kan ujan so aku lalu ler kat pasar mlm yg sekangkang kera 2...aku tgk mak cik yg jual satey 2 xjual ok...aduhai~kempunan aku nk mkn time 2...mak cik 2 satey die best sbb lembut jer daging die...kuah kacang die pon best gak sbb die xblend kacang 2 smpi hancur..kasar2 jer kacang die...tp memandang ujan makanyer die pon xjual la~

Pas tu trus blk umah then mak aku plak nk g pasar malam so bpk aku bawak kan...aku dok umah grg daging burger jew..nk buat burger roti plak xder...tetibe mak aku cll tny mlm mkn satey bleh x...sbb tgh hari semlm die xmsk...aku trus on jer la...ingat kan xdpt la mkn satey..ade gak rezeki aku ngan satey nie..padahal aku xckp pon ngan mak aku yg aku g cr satey td...huhuhuhuh~


Rasa satey die ok la...tp aku xpuas hati ngan satey daging die...liat ok..da mcm mkn spring aku rasa...still xbleh lwn satey mak cik kat pasar malam opis aku 2...xper ti next week klu ade rezeki aku pegi beli lg...tp aku still blom ade rezeki ngan sushi..kan hari 2 aku tringin nk mkn sushi~tp smpi ke hari nie xbeli2 pon...smlm akak aku ade la beli sushi aku tumpang ckit tp still xpuas mkn...xper la kt org klu da rezeki xkemana kan...

Okies la mau start keje..daaaa~


No comments: