Friday, December 17, 2010

BeRaT BaDaN~

Klu citer pasal berat badan mayb bg sesetgh org perkara 2 sensitif...xpon cukup peribadi bg dorg tp for me 2 sume xder masalah~bkn xder masalah berat badan tp aku xpk sgt pon pasal berat badan...tp ape yg pasti berat aku da bertamabah ok..berape byk tmbah 2 aku xsure...last aku timbang ms sebelum pose hari 2...tp br2 nie aku pki 1 seluar nie..sblum nie aku siap beli tali pinggang sbb nk pki seluar 2 pny psl..tp dlm this week aku pki seluar 2..adelah amat tekejut ok~

Sbbnyer xpyah pki tali pinggang pon da ok...bl aku tarik2 xder plak terlondeh~mmg sah aku da gemuk..mymom pon ckp mcm 2 gak..die kt aku da makin tmbam~last aku pny berat badan 45kg tp 2 beberapa bulan lepas ler..skang nie nmpknyer kene timbang balik la...klu tgk aku nie xder la besar mn pon bdn kecik jew~tp tang perut 2..buncit ok...

Skang nie aku suke try mkn tmpt br..klu korg pasan skang nie aku da makin slalu citer pasal tmpat2 mkn yg aku pegi dlm entry2 aku kan...so smlm ms on the way blk umah aku da jmp 2 tmpt mkn br kat area2 shah alam nie..so yg pastinyer gj nie mesti nk g try pny la...mcm lunch td aku da tapau nasi lemak da tp bila nmpk nie

trus rs lapo blk ok...nafsu sungguh la~

Ape yg buat aku rs nk beli mknan diats ialah bila aku terbayang kan peperoni yg bersalut keju the dibalut ngan roti prata yg garing ditambah ngan sos black paper yg pedas~perghhhhh mmg mahsyuk beb...mkn 1 jer trus full prut nie...huhuhuhuhu~


Plak 2 skang nie kan asik ujan jer..so bila ujan turun perut pon jd lapo sm la...matik la salah kan cuaca plak...ok la aku nk smbg keje sblum mate jd ngantuk akibat kekenyangan~
daaa~

No comments: