Thursday, December 9, 2010

JaYzUaN~

Mayb korg heran name sape kah yg aku mention kat ats...yg pasti org nie mmg xder kene mengena ngan aku and sdare mara aku...aku nk citer ckit pasal buku yg aku bc few days b4...yerla time aku cuti2 bosan dok umah...aku pinjam buku nie from mysis..die yg beli buku nie kat MPH...beli da lame tp br hari 2 aku pinjam dr die...

Buku die mmg best...bg aku la..wlwpon xtebal mn pon buku die tp dlm buku nie die story pasal kesah idup die and perjalanan idup die slama 28hari...dlm masa 28 hari 2 die menjadi pengembara dr 1 negeri ker 1 negeri...die jmp ngan kwn2 die then citer mcm mn die survive ngan hanya berbekal kan duit yg xbyk...sng citer dlm buku nie kesah benar...

Klu korg penah tgk 1 rancangan kat 8tv dulu...name rancangan 2 AHLI MUSIC & THE HOPPERS(klu xsilap aku la kan)story dlm buku nie pon lbh kuang mcm 2 gak...tp yg nie die bergerak secara solo and naek public transport...tp disetiap destinasi yg die pegi die akan jmp ngan kawan2 lame die...1 sbb aku suke baca buku nie..die byk citer pasal makan ok...tiap destinasi yg die pegi die akan mention die mkn kat mn and cara die imagine mknan 2 aku bleh byangkan betapa sedapnyer mknan 2...

Buku nie mmg ssh aku nk jmp lg...aku try pegi MPH kat tmpat lain pon xder...ker mmg xamek or da abis stock aku xsure...1 lg yg aku suke pasal buku nie die pny size yg cumel jer and yg paling penting pasca kata kat blkang buku nie di tulis oleh NOH (HUJAN)...

Ok la aku xmau komen byk2 lg..ti kt aku bodek plak pasal buku nie..tp bg aku mmg aku suke buku nie..harap2 pas nie ade kluaran lain plak~

SELAMAT MENBACA~

No comments: