Thursday, December 16, 2010

rEhAt~

Mmg rehat jer la dlm bulan nie..bukan xder keje tp asik cuti jer...selain dr public holiday ade gak aku amek cuti...dlm byk2 bulan dlm taun nie..rsnyer bulan december nie aku amek paling banyak cuti...sumenyer gara2 nk abis kan cuti tahunan aku...bulan nie da ade 2hari aku amek cuti...tiap2 minggu aku cuti..next week cuti lagi sblum christmas..

Tapi klu da asik cuti nie pon...xbest sgt..yerla asik rehat jer~busan tau...smpi kan xtau nk buat ape da..smlm pon aku cuti dok umah jer..nk jenjln ari keje sume org keje...next week cuti lg still xder plan nk buat ape..klu da gji bgus gak~tp xkan x gaji awl kan...kan christmas bulan nie...hari nie mood tuk keje mcm xder jew..boss aku cuti ari nie n esok..tp pg td jew smpi 2 kali call aku...

Mcm2 pesan dr die...ptt la aku bkk email pg td email die 1 jer yg msk..rupe2nyer die nk gak dgr sore aku nie..huhuhuhu(pasan)sume tugasan yg die bg da settle..so skang nie dok buat keje yg sng2 jer...sbnrnyer bukan xder keje cume mls jer nk buat..tggu esok la aku settle kan~eh2 jap jer da kul 3stgh...cube klu time bos ade...jgn kan kul 3stgh nk kul 3 pon lmbtnyer jarum jam 2 nk bergerak~

Ok la aku nk jenjln sbntar~
daaaa~

No comments: