Thursday, December 30, 2010

WeLcOme 2011~

Akhirnyer smpi gak ke penghujung taun...kejap jer masa berlalu...rasa sedih jer nk tinggal kan 2010~byk kenangan dlm taun nie..da suke and ade dukanyer...tp pape pon tetap kene tempoh wlwpon byk dukanyer~klu masa taun baru nie jew mesti org sibuk citer pasal azam kan...mcm aku mls nk pk azam2...bkn aku nie jenis xberazam pny org tp bg aku 1 jew slagi kt hidup xkire kt buat pape skali pon mesti la kene laku kan yg terbaek tuk diri kt and org2 yg disekeliling kt...

Azam aku xder la mcm sesetgh org yg nk beli rumah ker nk beli keter br ker~maksud aku bkn xbleh nk berazam mcm 2 tp 2 bkn aku la...klu kt buat yg terbaek xkire la dlm ape skali pon pasti akn berjaya~and 1 more thing kt kene hargai hidup selagi ade...buat ape kejar nk idup mewah ker nk beli itu and ini tp last2 skali kt xbhgia rite?

Ok lupe kan pasal taun br yg akan menjelang 1 hari lg...memandang kan sok cuti (sempena kt menang piala suzuki kat indonesia mlm td) sume org heboh citer pasal sok cuti...tp aku dgr ade company yg xikut maknenyer still keje sok~pape pon ktorg cuti...sbb 2 ari nie sume org kelam kabut...termasuk la aku...dorg nie kan suke buat keje last minute tau~last2 skali aku pon terlibat sm...

Oooo yer~my BIG BOS akhirnyer masuk gak...wlwpon kt nk masuk kul 2pm tp bayang pon xnmpk...last2 kul 3suku td br la msk...blom sempat aku tangkap ade amoi dr finance 2 da tngkap dulu...pas jer amoi 2 kua xsempat nk tangkap die da pegi lari dok account dept...aku pon ikut la~akhirnyer settle gak...amin~

Okies la pape pon 
GUDBYE 2010 & WELCOME 2011 

No comments: