Wednesday, November 10, 2010

lUnCh~

Selalunyer klu lunch aku akan tapau jer dr umah...bleh d katakan mmg hari2 aku bwk bekal...melainkan aku da busan mkn nasi then aku akn mkn kat lua ms lunch~klu x aku bwk bekal..tp xsemestinyer bwk nasi..kdg2 aku bwk mee grg ker,bihun ker ikut pd selera aku la..kdg2 western jer..mesti korg pelik kan...mkan nasi pon bleh busan~aku slalu dgr dialog 2 oleh budak2 opis aku..mn xbusan klu blk2 lauk yg sm..busan 2..pegi kedai pon lauk yg ms gak~

Hari nie aku bwk lauk smpoi jer..sambal sardin ngan telur dadar...mmg mahsyuk jer mkn beb..layan~jer
Tuk besok plak still tgh pk nk bawak lauk ape?klu ssh2 sgt sok lunch mkn lua jer...tp aku pasan tau klu mkn nasi yg aku tapau dgn mkn nasi kat lua...mkn nasi yg aku tapau lg kenyang tau..padehal nasi yg aku bwk2 xder la byk mn...sm jer mcm korg tgk dlm picture 2...gmbr 2 sbb aku da start mkn da~bkn aku ckp mkn kat lua 2 xkenyang tp kenyangnyer sekejap jer...pas 2 lapor blk...

Mayb bwk bekal nie lg berkat kot~selain dpt berjimat cermat dpt gak jg permakanan kt kan..wah ckp mcm pakar pemakanan plak~huhuhuhu...tuk dessert ari nie plak kt mkn nie
Bukan makan keyboard ok...mkn coklat TOBLERONE...coklat nie org bagi..thanks to Mel sbb bg nie...ari 2 die pegi Langkawi so kami pon dpt la coklat...tp kan klu org pegi Langkawi kenapa mesti beli coklat ek?xbleh ker beli benda lain?so pk2 kan ler selain beli coklat sbg cendrahati ape lg boleh beli kat Langkawi...

Ok smbil pk 2 kt mkn coklat dulu.....
daaaaa~

No comments: