Wednesday, November 3, 2010

mY BFf WeDdiNg~

Mcm korg sume sedia maklum kawan baek aku si Cik Dya kt 2 da tukar title da skang nie...die bkn lagi CIk Dya tp skang da jd PUAN Dya~yup da kawen da kawan aku sorg 2...alhamdulillah semuanye da selamat last weekand...sbb 2 la aku bz sgt weekand br nie..sbb bnyk btul knduri kawen n kenduri doa selamat yg kene attend~klu xattend tkt ade yg kecik ati plak..pegi just tunjuk muke jer~

Mlm minggu ari 2 die nikah..makanyer aku and Puan Salwa pon dtg la bersm tuk memeriah kan suasana~wah mcm la meriah sgt klu aku dtg kan...
Muke cuak and nervous dya~time nie bl suruh die senyum pon die buat dek jer~mesti takut kan time nie...


Nie la muke2 bl da selamat diijab kabul kan...br la bleh senyum cikit...acara membatalkan air sembahyang dilakukan dimurah plak~berarak la kami sume ke rumah pengantin perempuan~

Sila abaikan benda alah kat repi 2 ek..almaklum ler aku mls nk bgn diri amek gmbr~nie hasil klu org berat buntuts mcm aku nie..tp still nmpk pngatin lg kan~

Dalam byk2 picture yg aku amek..aku suke sgt ngan picture nie...nmpk sweet sgt~nie bkn lakonan tau nie sbb pengatin laki nie ssh btol nk bkk butang bju melayu 2...so Puan Dya kt pon membantu la~

Sebelum mkn kt amek gmbr dulu ngan pengantin...pas 2 mkn sbb da kelaparan da~mknan mlm 2 ade la sedap skali ok...lauk2 kampung wah~i like..ade dalca,keli  berlado(kesukaan 2),sayur cmpur,ikan masin,sambal belacan,aym goreng rempah and air sirap serta buah tembikai~abis jer mkn kami pon blk la....

Tuk citer hari sanding plak aku citer next entry plak...da byk sgt nie~mood mls sudah melanda~nie pon kire bgs aku dpt buat 2 entry dlm masa 1 ari...ok la later uolsss~

daaaa....

No comments: