Friday, November 5, 2010

mOoDy~

Hari yang busan bg aku..wlwpon pd yg menyambut DEEPAVALI rasa hari nie best sbb dorg smbut raya tp bg aku sm jer mcm hari lain..cumenyer hari nie aku dok umah xpegi keje...mood aku pon xbape best gak..xtau la nape..mcm ade jer xkene..nk kua mls and panas ok~xkuase aku nk itam kan kulit aku nie yg mmg da sedia itam...ingat pegi2 td bgn nk kemas bilik tp mood malas da melanda diri aku...so kire postpone lg la aktiviti mengemas biilik nie...

Aktiviti hari selain melepak and layan FB aku tlg cikit kat dapur..mymom buat kerabu pucuk paku and kerang letak perut skali...mmg sedap la...pastu da kenyang ingat nk ajak mak aku kua g MYDIN tp panas pny psl aku terus xjd nk kua g mn2..dok umah jer la~plan sok nk buat cupcake plak..kali nie percubaan kedua plak~still tgh cari resepi tuk buat krim die...ari 2 da pki butter tuk krim kali nie ingat nk pki telur tp xsure la resepi die..ade sesape tau x resepi yg senang nk buat krim gune telur putih...xmau gune krim yg ready to whipp 2...klu yg 2 nk kene bli plak..MALAS~

Harap2 mood aku akn ok sok..sbb org kt nk buat kek nie mood kene baik klu x nanti xjd plak~sjak 2 menjak nie aku asik nk sensitif jer..xtau la nape~nk kt datang bulan xplak...xtau la nape~mayb sbb da meningkat umo kot cpt tersentuh...ok la xmau story byk lg mau mandi da nie...klu nk tau jd ker x cupcake aku 2 tggu jer la hari senin xpon next entry..sure aku story pny...

daaaaa~

No comments: