Thursday, November 4, 2010

sAndIng tImE~

Ok citer nie sambungan dr citer PUAN Dya nikah smlm...hari nie nk story ms hari sanding die plak...hari sanding die pada keesokan harinyer...aku pegi sorg jer sbb Puan Salwa and yg lain2 da tggu kat sn da~ms smpi 2 Dya tgh siap2.
Nie plak bilik pengantin..wlwpon xbeso mn tp very simple and nice jer~

Da lame sgt tggu pengantin siap kami pon amek gambo la~pas 2 kami pon turun mkn~sbb pengantin lelaki da ready nk smpi...menu tuk hari nie pon mcm menu biase kenduri kawen yg lain..tp yg bestnyer byk kueh mueh..mcm kueh kole kacang,seri muke,karipap tue sume yg aku nmpk la~selain 2 ade 1 kelainan dlm lauk dorg hari 2..slalu ade lauk ayam masak merah kan tp kali nie still ayam masak merah tapi die buat pki leher ayam and kaki aym~leher 2 mmg favourite aku pon....


Lg 1 kelainan ms kenduri Dya nie..sume penanggah die dikalangan budak and dorg sume pki bj skola~siap kasut skolah sume...nape die pki mcm 2 sbb kad jmputan kawen Dya nie die pki kertas kulit buku latihan 2..nmpk very unik la~yg best skali kek die~wah ade cupcake lg 2 ...sukak~

Org yang Dya salam 2 adelah mmbr skolah rendah aku~xsempat nk tegur die...masa 2 die nk blk da~aku plak sibuk nak tangkap picture Dya~tgk2 da ilang da...name die QASIDAH...mayb d lain hari bleh la jmp die lg~sbb die still dok kat umah lame die lg...sblm blk jmp plak ngan Rose..so amek picture byk2 dulu..bkn sng dpt jmp mcm nie~

Sila abaikan muke pelik aku 2...huhuhuhu~ok la kepada PUAN Dya SELAMAT PENGANTIN BARU smoga kekal hingga akhir hayat...

Dan kepada yg beragama hindu HAPPY DEEPAVALI...ok la mau g lunch~daaaaa

No comments: