Wednesday, January 12, 2011

mEriAh kEr? ~

Slalu org ckp aku nie mkn mesti nk yg meriah2 jer..maksud meriah kat c nie ialah mknan yg sdap2...anda sume slah faham ok...aku pon mcm org lain gak~mkn ape yg korg sume mkn..cume kdg2 aku suke memenuhi citarasa tekak aku tuk mkn ape sj yg aku tringin..bkn slalu pon~aku slalu mkn best2 nie bl da gj jer..bl da tgh2 bln mcm skang nie xder la aku nk melantak yg mahal2 lg...bg aku mkn yg sedap2 n best2 2 mcm satu kepuasan dlm diri aku...

Ape xnyer aku da keje pnat2 selama sbln so nie kire reward la kpd diri aku...bkn 2 jer slain mkn aku pon suke sopping..2 pon slah satu dr reward pd diri aku sbbnyer xkan da pnat2 kt keje xder beli pape tuk diri kt kan...xbeli bnda yg mhal2 pon xper..jnji ade ~1 bln mesti skali makan yg meriah2..klu lebih 2 mesti ade org yg payung kan...kirenyer bkn slalu ler aku mkn mknan seperti nie :


Steamboat yg berasap dkt flaming steamboat...wah da lame xg c nie la...

Ikan 3 rasa yg marvellous kat vicchuda, seksyen 7...dkt ngan pak li...


Yg nie mmg sdap n best..tp murah ok..tringin nk pekene ikan bakar nie..tp jauh bangat nk g sn nun kat ganu 2...


Nasi cmpur kat ole2 bali...yg bl mkn rs penat nk abis kan...sbb byk sgt~

Es campur...mcm2 die cmpur dlm nie...yg nie mkn bleh dpt beku otak sbb sjuk bangat..jugak dr ole2 bali~

Fish And chip dekat fish manhhatan..yg nie pon best gak..klu tgk portion adelah ckit tp bl mkn xabis2 ok...

2 antara mknan yg best2 yg penah aku mkn..sape yg follow blog aku nie bleh tgk byk lg entry2 yg citer pasal mkn best2 lg..so aku kua kan mn yg dan jew la ek...tp aku pon mcm org lain gak mkn mknan yg simple2 gak...tp still sdap ok...xkan asik nk mkn sedap jew memanjang...bengkok la aku mcm 2...gj cek xder la beriban2 mcm org lain...

Nie antara mknan simple yg aku santap gak ok..


Bihun sup dkat ani sup utara...


Ikan pekasam yg mahsyuk skali...perah plak asm limau n ketuk cilipadi...pergghhh~


Mee goreng yg bleh tahan sdap gak kat teh tarik place


Opps yer jgn dilupekan aku pon bwk bekal g opis ok...jimat ckit~tgk wlwpon lauk sardin n telur tp still sodap tau...

Kesimpulan nyer kt sume nie org biase..ape yg aku story dlm nie 2 la berlaku dlm idupku...so smada mau percaya or x terpulang pada masing2..ok la mau berdiskusi lg..daaaaa~

No comments: