Wednesday, January 5, 2011

NoTa2 CRaZy~

Ok nie adelah citer last year...mcm la jauh sgt tinggal kan taun 2010..padahal br jew 5 hari berlalu...minggu terakhir bulan 12 ari 2 aku dpt buku nie dr penulisnyer sndiri...

Klu korg penah bc entry pasal JAYZUAN yg aku story pasal 1st buku die 2...nie adelah buku kedua die...aku pon xtau die ade kua buku ke2 die tp masa aku bc die pny blog br aku tau...

Buku die yg 2nd nie xder jual kat mn2 kdi buku ok...hanya dikeluar kan 300 naskah jew...so klu nk buku nie kene tny sndiri ngan tuan pny badan...nk story ckit pasal buku nie...name pon NOTA-NOTA GILA kan maknenyer die bukan citer ok die just nota2 jew..citer pasal kegembiraan, kedukaan ,kenikmatan hidup bg penulis...

Walaupon dlm buku nie die ade bgtau masalah2 ex2 gf die tp die xder la kutuk jew ade gak yg die puji...maknenyer ade pro's and con's...mcm 1 nota nie :      " Bekas2 kekasih gelarkan aku dgn pelbagai
               gelaran buruk, loser, jerk,sial dan mcm2...
               aku pon ade gelaran utk mereka... aku
               gelarkan mereka INSPIRASI..."
Yang nie mmg aku suke...wlwpon kt da xder kasih lg ngan org yg penah kt syg xkan nk kutuk and tgk keburukan die jew..pasti ade baek die tuk kt..rite~

Size buku die still dlm size yg kecik..xtebal pon tp penuh ngan erti kehidupan bg aku la...bleh bwk pegi mn2 pon sng...for me buku nie xrugi pon beli...

Ok la kepada yg da bc sila bg pendapat anda plak..di harap lepas nie ade buku2 dr JAYZUAN lg...

GUD LUCK bro~

No comments: