Friday, January 7, 2011

wHere's Ur mAnNeRs?

Pg2 da buat aku hangin 1 badan...pg2 da buat aku xder mood tau...td ms aku on the way nk g opis ade la 1 keter nie  suke2 hati jer nk sailang aku...da ler ko nk msk lane aku xbg signal pas 2 nk himpit2 aku plak...bkn korg jew nk cpt ok..org lain pon nk cpt gak...tp jgn la tunjuk kan perangai BUSUK 2 on the road~mmg xder manners btol ler...pas 2 aku pandang jew muke jantan nie die buat muke xbersalah die 2...jantan nie bangsa india..bukan aku nk diskriminasi ok ade gak org india bwk keter bgs..siap bg laluan tuk aku lg..tp yg aku jmp pg td mmg jenis x BERADAP pny...ape lg kene hon panjang la ngan aku..peduli ape org tgk bukan aku yg buat salah...mesti org akn pndang jew die kan...

Yg 1 nie mmg slalu jd..xkire la pada aku or pd org lain pon mesti ade...kdg2 aku xphm btol la dorg nie harap pakai jew BESAR tp otak xder...harap maaf pada org yg pakai keter besar...kebykannyer mmg mcm 2...nk msk simpang ker, nk msk lane org ker, nk kua smpang ker pape jer la yg memerlukan penggunaan signal dorg x buat...aku nie bukan jenis skema pon..tp da x guna signal 2 kan bleh bhykan org lain...lantak korg la nk kojol ker nk terlingkup ker tp jgn kerana org2 yg memakai keter besar nie kt yg memakai keter cumel2 nie terbabit sm...

Da ler xguna signal, angkat tangan jgn harap la..wah mentang2 ko pakai keter beso nk main masuk celah2 jew..byk cntk~ingat ko pakai keter beso aku tkt...aku ckp nie bukan sbb aku asik ikut peraturan jew ek..kdg2 aku pon ade gak potong Q...tp bl da tau nk msk lane org bg la signal or angkat tgn ker..gerenti org bg pny...

Mcm aku bkn kejam sgt...klu org yg nk potong Q tue bg signal or atleast die angkat tgn kat aku bg la die space tuk die msk...nie xmsk lagi ngan manusia2 yg suke gunakan laluan kecemasan...da ler skang nie musim ujan so slalu ler org gune kan laluan 2 nk cpt smpi tp bl ade keter btol2 rosak kat lorong 2 ha br la terhegeh2 nk msk blk lane yg btol~time 2 bye2 ler xdernye aku nk bg msk..dok belakang ek...time ko lalu lane 2 xder plak ko ingat ek....

Cian pd korg yg kene bc bebelan aku nie...bukan  suke2 nk story kat c nie tp nie tuk peringatan kat korg sume..ingat bl korg buat kat org lain 1 hari nanti mesti jd blk kat korg sume..time 2 xyah la nk bsing2 sbb WHAT GOES AROUND COMES AROUND~

No comments: