Sunday, January 16, 2011

dEepEr PeRbUaLaN~




Skang nie aku tgh minat giloz ngan lgu nie....deeper conversation...sbnarnyer start minat lgu nie ms aku tgh sibuk cr lagu AFTER MIDNITE...skali aku sesj jer la klik kat lgu nie...mmg best...smpi klu kat opis 2 byk kali ler aku pusing lagu yg sm...lantak la klu pd org yg busan asik dgr aku pasang lgu yg sm jer....ooo~ yer lagu nie aku amek kat YOUTUBE..xsilap aku masa nie die tgh buat show kat bale 13...klu dgr lgu nie betol2 mempunyai maksudnyer yg tersndiri...

Tapi pape pon suare yuna mmg best..ade kelainannyer yg tersendiri...wlwpon ms juara lagu hari 2 die xmng pape...tp bg fan2 yuna mcm aku nie..die sntiasa mng dihati kami...ceh~bukannyer yg mng 2 bgs sgt pon..name pon juara lagu kan..so lagunyer la...tp for me xkesah la lgu ker, suare ker,2 semua dikire sbg 1 pakej..terpulang la pada masing2 nk menilainyer...xyah la nk canang 1 donia bgtau rs xpuas hati bl sesetgh lgu 2 mng....

Okies la meh kt layan lgu nie..DEEPER CONVERSATION

No comments: