Thursday, January 29, 2015

OvErtIme & SaLeS~

Minggu nie memang mood kelaut...hati memang malas nak keje..tp this week closing so xboleh malas2..tapi still xder mood gak...macam nak dok umah jer...dalam aku malas2 nak keje pon rsnyer this week gak straight aku buat ot....ape nak buat semua last minute...minggu nie la sume invoice nak buat...semua invoice nak pickup....keje aku menunggu orang siap keje baru boleh keje aku jalan...selagi orang lain xsiap keje aku pending dekat c tu la...

Dan start ujung bulan nie gak byk sales2 da mula..ya tu sume duit tu....kalau xpegi rs mcm rugi plak xpegi..tp bila da pegi terjebak plak..wlwpon niat di hati just nak cuci2 mate jer...tp last2 skali beli jugak....tp biasa la kan nak CNY nie kan..sana sini ade sales...tp aku rs yg x menyambut nie lg byk membeli dari yg mnyambut CNY...

Ok la xmau bebel2 lagi da...kene terus keje...plan ari nie nak ot jap jer..xmau ot lelame...will see mcm mn nnti...ok la daaa sume~

No comments: