Thursday, January 15, 2015

SaNa SiNi JeM~

Uolls perasan x sejak sekolah naek nie..sana sini jem...rasanyer jem die lebih teruk dari sebelum budak2 cuti skola last year...sekarang nie nak masuk opis sendiri pon payah..sebabnyer jem pepagi depan opis nie...selalu smpi opis dalam 40min mcm tu ..skarang nie 1 jam br smpi opis..mcm jauh sgt opis tu...semalam memang sana sini jem...aku dgr dkt Fedral Highway pon jem teruk gak..

Aku kebtolan semalam kene pegi HQ dekat puchong.Kene hantar document urgent...So aku bajet dalam stgh jam boleh smpi...sebab Shah Alam Puchong bukan jauh mana pon...dalam 8.15 aku kuar umah..so bajet dalam 8.50 or paling lambat kul 9 smpi Puchong...skali sampi jer dekat Main Place mall baru bukak tepi highway tu da jem...aduiiiiii....


Last2 smpi Puchong kul 9.50...jalan yg sepatut setgh jam jer boleh jadi 1 jam setgh ok....bayang kan la lepas toll RM 1.60 tu still xboleh gerak..dok dekat c tu jer da 15min xgerak2...adoiii menguji kesabaran btol...padahal pegi HQ sn urusan xsmpi 15min pon...nasib la balik tu xjem sgt...still ok lagi...balik keje pon sama gak...jem panjang berjela...aku xtau la kalau balik on time pon jem balik lambat pon jem gak...xtau bila xjem ...ok la aku malas da nk citer pasal jem nie nnti aku stress...daaaa sumeee~

No comments: