Monday, January 19, 2015

ZbirKa ByReEn~

Hari nie kita story pasal tudung plak ek...sebenarnyer aku nie mmg jenis yg suke pki shawl...kalau bawal2 nie aku kureng ckit...pakai la..tp boleh kire dalam sebulan 2 bape kali aku pki bawal...skang nie yg aku da try shawl biase..wide shawl..half moon and yg terbaru instant shawl...dgr pasal instant shawl nie da lame..tp slalu jumpa yg harga mahal..xmampu la kan..so ari tu dgr IG aku follow Zbirka Byreen...tgk ade jual...plak tu ade shawl yg glitter2 kaler grey..kebtolan mmg tgh cari...

Aku try wassap then Reen ajak mai umah tgk sendiri..senang citer Reen nie school mate aku cum jiran..selang beberapa umah jer...so meh la ke rumah die tgk shawl...huhuhuhu~memandangkan umah dekat g sn jalan kaki bwk hp dan duit jer..wallet sume mmg xbwh....bwh duit xmau byk sbb aku kalau bawak duit byk nnti byk yg aku beli...

So mari kita tgk shawl...smpi umah die..amek ko sume die kluar kan..rambang mate nk tgk..tp ape yg aku aim siang2 lagi aku da ketepi kan...sbb xlame lepas aku smpi dtg plak sorg lagi kwn die nk beli shawl gak...belek pny belek..akhirnyer dari ckp nk bli 1 or 2 jd beli 3....aku beli instant shawl..name pon instant kan..mmg senang pakai die..masuk..lilit dan pin..ikut keselesaan masing2 yer...


 
 
Memang senang dan murah...bagi aku memang murah la..xtau org lain...plak tu aku beli half moon...nie aku suke sbb kain die best dan senang nk bentuk...harga pon murah..dan yang penting kaler die aku suke....
 
 



See nice kan...kalau x nice tu hanya orang die jer..hhahahaaha....ade 1 lg shawl aku beli..yg tu glitters shawl...nnti yg tu aku review special punya....sebab pakai tuk special..tggu entry tu yer...ok la uolls kalau nak tgk koleksi shawl dan bawal (pon die ade jual gak) bleh singgah IG Zbirka_Byreen...SELAMAT SHOPPING~

No comments: