Monday, January 26, 2015

AsAm PeDas AyaM Vs PiZzA~

Weekand lepas xder pegi mana pon..just lepak dekat rumah jer...so mymom pon masak la lauk kegemaran aku asam pedas ayam..serious dah lame xrasa..dulu time aku rajin bawak bekal g opis ade gak la aku suruh mymom masak lauk nie....tp skang da jarang...sabtu lepas mymom pon masak....suke2....skali lunch tu plak mak budak yg mymom jg tu bagi pizza plak..hati da berbelah bagi nak makan yg mana 1..sebab pizza tu kalau sejuk xsedap da...tapi asam pedas ayam tu da lame aku idam kan...
 
Last2 time sume orang dalam umah tu makan pizza aku pilih makan kedua2 skali..wah tamak sangat bunyinyer...tp xder la aku makan dengan kuantiti yg banyak..meh tgk picture dulu..


Tengok asam pedas nie terliur plak...banyak tu jer aku makan nasi tapi ayam aku makan dua ketul....sebenarnyer mymom masak lauk lain gak tapi aku makan nie dengan ikan jeruk masin jer..tu pon da membangkit kan selera....settle makan nie baru la jenguk pizza plak..pizza aku makan 2 keping jer..nasib la die bg pizza yg nipis tu...


Alhamdulillah rezeki yg di beri....ok la cukup sudah citer pasal makan...macam mana nak kuwus asik citer pasal makanan jer....tp tu la da gemuk ok....da la ek smbung nanti..daaa sumeee~

No comments: