Thursday, January 15, 2015

ThE SuMbS~

Last week pergi la survey Gamuda Walk yg terletak dekat Kota Kemuning...ok la tmpt die..tapi still banyak lg kedai blom bukak...byk yg da bukak kedai makan...tp memandangkan nak makan lite2 jer sbb petang kan so aku n mysis makan dekat The Sumbs..bg yg xtau dekat mana letak The Sumbs nie die dekat dekat Persiaran Alami..ala yg dekat Seksyen 13 Worldwide Business Centre tu...dalam tu la die...die terceruk ckit cafe nie...
 
Berhampiran hotel Goodhope...hajat di hati da lame nak pegi tapi br la nie bekesempatan...sempena tahun 2015 kot....memandangkan petang xmau la makan heavy2 sgt so aku order tiramisu den fizzz berry...dan mysis order spaghetti ape tah xingat name..dan air Fizz cherry... 


Tiramisu yg sedap...tp kalau order yg kene masak2 nie lmbt ckit la...tp masa amek order tu waiter die da mention akan dpt order dlm masa stgh jam...so mysis order spaghetti so dlm 20min mcm tu dpt...kat c nie ade memacam pilihan makanan...aku teringin nak rasa pisang goreng dengan smbal kicap die..xper next time boleh try...


Yg nie mysis pny..picture aku rembat dr die...huhuuhu~oo yer dkt c nie konsep die mkn dlm kotak yer..so kalau korang order mcm nie mmg meriah la kuah die....rasa pon not bad la...price die plak jgn bimbang sgt la berpatutan...aku makan nie dengan mysis dlm RM20++ jer ok...The Sumbs die bukak bermula jam 12pm sehingga 11pm...bukak setiap hari kecuali Jumaat..so kalau rasa nak pegi petang nie boleh2..ok la SELAMAT MENJAMU SELERA~

No comments: