Monday, January 12, 2015

WeLcoMe 2015~

Hello 2015...dimulakan dengan citer 1st January hari tu...yes 11 hari lepas..xlame kan..huhuhu~tekak teringin nak makan boat noodle...so aku plan dengan mysis nak pegi time cuti new year.....maka kami kua umah dlm kul 11 stgh hajat hati nk pegi awal supaya xyah la nak kene tunggu nnti..tp smpi dlm jam 12ish tu tgk org da ramai ok...

Siap org tu da abis makan..kul bape dorang nie smpi...tolong bukak kedai ker ape...still kene tunggu gak..sementara nak tunggu seat moh la amek picture dulu...


Nasib xlame kene tunggu...lepas tu moh la kt order...1 round ktorg order 10 mangkuk...5 beef soup noodle tuk akak aku dan aku amek 5 beef dry noodle....air plak aku amek honey lemon dan mysis amek black tea...dlm ati da berangan nak amek dessert la abis makan nanti...so meh abis kan mangkuk ke5..

Then 2nd round weoll order 8 mangkuk jer...4 mangkuk aku dan 4 mangkuk mysis...alhamdulillah kenyang...hasrat nak amek dessert tu terpakse di lupekan sbb da kenyang tersangat....so dok lepak2 jap..



Pecah rekod last time weolls makan..last time 16 mangkuk this time 18 mangkuk....suke2...kirenyer 2015 di mulekan dengan hati girang dan perut kenyang....SELAMAT TAHUN BARU

No comments: