Wednesday, December 31, 2014

2014 & 2015

Last day for 2014..macam2 kisah dalam 2014 nie..ade yg sedih gembira suke duka tetap kene harungi menuju 2015...harap2 2015 tiada kisah duka sedih menyelubungi kita...sempena last day nie meh aku nak share something...

 
Kalau yg nie mmg aku slalu share...every month aku share kan...yer aku xmalu nak share wlwpon amount pengunjung xder la sehebat mn pon kalau nak di bandingkan dengan blogger2 yg lain...tp tu la bila kita nak share sesuatu end up kita pula yg di salah kan...eh da melalut citer lain plak aku nie...tp peduli ape aku kan...kalau rasa sakit hati dengan ape yg aku tulis sila jgn teruskan pembacaan...kalau rasa info yang aku bg salah xyah amek info tu...buat xtau jer...
 
Kalau xpuas hati dengan ape yg aku tulis (yer tulis dekat comment mcm yg korg slalu buat) ade aku kesah sebb aku tulis ape yg aku rasa...lantak la aku emo terlebih ker aku ikut perasaan ker..rasa nk baca di persilakan...kalau xnak baca pon aku xkesah...yes kasar bunyinyer tapi kekadang penat nak pk ape org pk pasal kita...penat nak dgr org ckp...penat la sumenyer...
 
 

Dan majority adelah dari pengunjung Malaysia..yes yg komen tu pon aku rasa org Malaysia sebab tulis bahasa Malaysia kan..xtau plak aku mat salleh yg dok mengomen dlm blog aku nie tulis bahasa Malaysia...xkesah la daripada mana dtg pon anda2 sekalian dlm dunia nie di persilakan singgah ke blog aku nie...rasa seronok nak baca teruskan...rasa busan dan xbest xyah baca...xder sape yg paksa..


Yg nie sepanjang December punya rating...xder la ramai pon yg singgah...tapi atleast org tau gak kewujudan blog nie...tujuan asal buat blog nie pon just suke2...nak catat kan memori..nak tulis dairy boleh tahan pemalas aku nie..tgk blog nie pon ckup la..malas nak update...nie yg bertaip kalau suruh tulis tgn mmg sendu la jawabnyer...ok la sempena 2015 di harap lebih bersinar lagi...daaaa sume~

No comments: