Monday, December 29, 2014

LeGa~

1st skali nak ucapkan takziah pd semua mangsa2 banjir dan pada ahli keluarge penumpang Airasia QZ...banyak sungguh musibah berlaku dipenghujung 2014 nie..boleh di katakan 2014 nie tahun kurang bernasib baek bagi Malaysia..MH370 yg kt sendiri xpasti kesudahannya...MH17 yg masih dlm siasatan....puting beliung yg terjadi di Kedah dan beberapa buah tempat...musim kemarau dan catuan air..dan yg terbaru banjir yg melanda pantai timur serta beberapa buah negeri di Kedah dan sebelah Selatan....xlupe pada penerbang Airasia QZ yg still xdpt di kesan....

Bagi aku musibah yg menimpa pasti ade hikmahnyer...bagi aku plak lega bukan sebab sume perkara di ats tu..sila jgn slah sangka....kang xpasal2 kene bantai plak kan...Negara sedang di timpa musibah aku bleh plak nak lega bagai....aku lega sebab beberapa urusan telah settle seblom penghujung tahun 2014....xperlu nak serabut2 otak..dan blog pon smakin lame xupdate....akan aku cube update sedaya mungkin seblom masuk tahun 2015....

Banyak citer yg nak story tp malas nk transfer gambar...boleh x aku story tanpa gambar?ok la aku sebenarnyer nak citer benda lain tp mcm xder mood plak..dengan cuace yg sayu jer nie..saje nk release tension sbb keje banyak..tu la cuti lame lagi kan..merasa la ko...ok la nnti aku story la ape yg ptt daaaaa sume~ 

No comments: