Tuesday, December 9, 2014

PotLuCk WiT DyA AnD FrIEnD~

Kejadian masa Deepavali hari tu..ingat x ade aku story aku buat Fruity Puff tu...gilos la bulan lepas punya entry baru kini smbungannyer..kami plan nak buat potluck nie pon spontan jer..masa tu tgh dok menyembang dalam wassap group...skali aku nie dok melawak dengan nak ajak makan2 dekat umah die ker..skali die kata no hal...haruslah suke..since die pindah umah ari tu kami nie xberkesempatan la nak ke rumah die..so ade peluang nie mari la kita bertandang jer...


 
Tu yg aku pergi buat Fruity Puff tu...mcm biase ahli mesyuarat tingkap kami hanya bertiga..aku dan Puan Salwa kita...dalam kul 2 macam tu aku bertolak dari umah...smpi sn dekat 2.30 ptg...tuan rumah a.k.a Dya buat laksa uolls...wah harus la suke..kegemaran tu dan Salwa bawak kek gula hangus...xamek byk picture pon ms ari tu...

 
Lame jugak weolls beborak...sedar2 da dekat kul 5...mari la kembali ke pangkal jalan...dtang sume asing2 tp balik tu aku antar Salwa balik..sebab xjauh pon dr umah Dya ke umah Salwa...puas hati la sbb buat dekat umah sebab xyah terkejar dengan anak2 dan lebih bebas...next time harap ade lagi potluck mcm nie...

No comments: