Tuesday, December 23, 2014

BiLa TengOk JaDi LapOr~

Macam teka teki plak kan...hari nie last aku bersiaran dekat opis..sok da start cuti tp bukan sampai akhir tahun..next week Monday keje balik..next week minggu closing harus la tangan macam sotong...dan xmungkin bos aku bagi cuti plak kan...sambil2 boring2 tunggu nak balik nie (wah lambat lg nak balik nie) jom aku share picture2 yg terkumpul dlm hp aku nie..dr lelame terperap mari share...


Sowi la picture blur...sebenarnyer da lapo time nie tp gigih gak amek gmbr...seblom kejadian hari yg aku beli nie..aku ade nmpk dlm FB dan IG orang sebuk post pasal pisang goreng cheese chocolate nie...tgk mcm sedap jer..tp kebykkan jual dekat area KL...xder la aku snggup ke sn semata2 sebab pisang goreng jer kan...selepas tu nampak budak skolah aku mention dekat seksyen 23 Shah Alam ade jual..

Harusla pergi kan bukan jauh pon dr umah...kebtolan ptg tu memang nk ke area seblah sn pon nak beli barang...singgah la ke Tam Nasi Ayam..kedai hujung skali berdekatan dengan pintu masuk AEON Big...dekat Tam Nasi Ayam tu die ade pelbagai stall yg jual mcm2..stall pisang cheese nie dekat belakang...pisang cheese nie ade macam flavour..antaranyer Pisang Cheese..Pisang Cheese Messy Chocolate..Pisang Cheese Chocolate...Pisang Cheese Caremal..Pisang Cheese Oreo..harga antara RM7-8 shaja...stall nie bkk ptg yer..kul 2 ptg start..tp masa aku datang tu dlm kul 5 lbih org da start ramai...harap bersabo yer semasa menunggu..


Seterusnyer picture nie aku xsure samada aku ade penah letak or x....biase la kan da lelame xingat...kire klu penah ulang tayang jer la..lunch dekat Bubba Gump Citta Mall...pagi tu sebenarnyer da heavy break1st...still kenyang lagi tp kalau xmakan gerengti ptg tu lapo..jom order yg lite2 jer..tgk mmg lite2 jer skali makan kenyang ok...Chicken Fingers with Fries..fries die tu yg mengenyangkan...balik opis dengan kekenyangan...wlwpon chicken fingers die 4 ketul penuh pewot 4 ketul...

Last skali bukan picture makanan tapi picture tuan blog yg kenyang...huhuhuhu~nie masa bulan lepas...teringin nak makan Johnny Steamboat lame dah...asik pending jer..lame tu xmakan dekat Johnny...aku suke sos die yg best tu....da dpt makan harus la lupe nak amek gambar kan..makan nie jer la yg dapat...pp still maintain maka bleh terus smbung makan...air pon da tinggal ckit time nie..ok la tu jer citer..nnti ade kesempatan aku smbong lagi yer..daaaa sume~


No comments: