Monday, December 8, 2014

FiGarO CoFfEe CoMPaNy @ CiTtA MaLL~

Selalu lunch kalau nak makan lain ckit and best kami akan ker Citta Mall...nie salah satu kedai yg ktorg selalu masuk...kalau tgk mcm kedai die sunyi jer xder org...jarang penuh time lunch so bila nak masuk was2..sbb sedap ker x makan dekat kedai nie..tp percaya la makan dekat c nie sedap dan berpatutan...dekat c nie die ade pelbagai jenis set...ikut pada kemampuan uolls nak makan yg mana...ok nie picture masa 1st pegi c nie...


Yang aku makan nie spaghetti bersm chicken chop..turut bersama salad yer..da air boleh pilih tea ais or coffee ais harga RM21++..bagi aku berpatutan la.. spaghetti adelah byk dengan ayam dan salad lagi..mmg full ok... 



Air yg dekat ats tu aku punya tapi makanan yg bawah nie member aku pny...die makan spaghetti with dory fish and salad...nie pon sedap gak bg tekak aku..tekak org lain aku xtau la yer...serius puas hati makan dekat c nie...selain western makanan lain pon ade gak..jgn bimbang...dekat c nie uolls boleh makan Nasi Goreng Petai + air harga lebih kuang RM10++..macam hari tu aku makan Bihun Sup + air RM8.90 kalau xsilap aku...yg aku citer nie set die yer

Ade juga set die xcomplete dengan air skali...tapi die tukar dengan sup...pumpkin sup...mcm aku yang mmg xmakan pumpkin mmg jawabnye bagi la pd sesiapa yg nak...ok la nie jer aku nk story pasal kedai nie..next time kalau singgah Citta Mall sila ke Figaro Coffee Company...senang jer nak cari die...btol2 di enterance kedai die...SELAMAT MENJAMU SELERA~

No comments: