Friday, November 30, 2012

BeBelAn D PagI JuMaAt~

Rasanyer macam da lame xbebel dlm nie...yer la sejak kebelakangan nie asik citer pasal bnda2 yg berlaku dan apa yg aku buat...so mari la bc apa yg aku nk bebelkan...sejak 2 menjak nie mmg aku a bit busy...ade project yg aku handle kan...project 2 bukan tuk keje tp adelah..nnti bila da menjadi akan aku story kat dlm nie..buat masa nie layankan sj kebizian aku nie..dan masa uolls sume tgh baca entry nie mesti ade yg kat opis dan tgh ngular dari buat keje..xper aku biase lakukan itu tp tidak ari nie sbb aku CUTI....sj amek cuti...cuti aku lg 6 hari so better kene plan btol2 cuti sblom clear kan..

Selain aku sj amek cuti malas nk keje pon ade gak...yer la da masuk ujung2 tahun nie mood mls nk keje 2 da melanda..wlwpon byk keje nk kene buat tp perasaan mls 2 lg byk ade dr dlm diri...dan sekejap jer masa berlalu..ari nie da masuk hari terakhir dlm bulan November...sok da masuk December dan ade 31 hari lagi sblom mahu tahun 2013...bertambah lg umo kt time 2...

Citer pasal umo nie..ade seorg rakan penah tny pada aku..aku nie da ade bf ker x?then aku ckp ler xder...so die pon ckp la eh kene cr umo kt nie makin lama makin beso...xper biar aku carikan...ok aku phm niat murni die yg nk tlg crkan aku bf...tp seriuosly kan org2 yg rapat or bff aku sndiri xpenah pon ckp or nasihat mcm minah sorg nie...sbb bff aku sume tahu aku mcm mn...buat ape ade bf tp hidup xhappy...aku ckp la mcm 2 ngan die...jnji idup aku happy da ckup...trus die diam...tp bg aku la kan..skang nie bukan lagi masa nk cr bf ker ape...lebih baek skang nie cr tuk buat husband...

Sebab dalam zaman skang nie nk cr bf mmg ramai..tp nk cr suami mmg ssh....so buat ape sebuk2 nk cr bf yg lepas 2 xmau kommit dgn kt..2 sume mencari masalah dan buat lebih sakit hati..lebih baek cari husband dan trus buat laki...mcm our GM tny bila aku nk kawen..then aku ckp la nnti la tggu aku cr husband dulu then br kawen...then die ckp wah trus cr husband bkn bf meh?and akak kat opis aku pon sampuk...bgs la mcm 2 xyah cr2 bf da buang ms trus cr husband dan kawen...ade btol gak ckp akak kat opis aku 2...

Xyah la sebuk2 tny soalan 2..bukan aku stress ker ape tp kang bila aku menjawab balik ade plak yg sakit ati dan sentap ngan aku..pastu xpasal2 xmau kawan ngan aku...sbb 2 aku ckp td xyah tny soalan yg boleh bikin korg akan sentap sendiri dgn perbuatan korang...sbb aku jenis mcm 2..jwb jer pape yg aku rs btol...even dgn bos sndiri pon aku akan ckp bnda yg aku rs btol...ade gak kdg2 die geleng kepala ngan aku..sbb ape yg aku ckp adelah btol...ok la sume selamat bekeje pada yg berkeje dan selamat bercuti mcm aku yg sedang cuti...daaaaa~

No comments: