Saturday, November 17, 2012

Obsesiku Live Acoustic - Aqasha~




Mmg da lame pon minat lagu nie..sejak tgk Gemersik Kalbu...tp bila ari dgr blik lagu nie jd bertambah2 suke pla...klu uolls nk tau dulu aku xminat pon si Aqasha nie...since die masuk pertandingan nyanyian kat RTM 2 smpai la die belakon cerita apetah ngan Rita Rudaini...start dari c 2 la aku start minat die berlakon jer la..nk tau sbb apa aku xminat sjak awal ngan mamat nie..sbb die senoir aku kat skolah dulu..g skolah bwk motor beso..

Mcm bagus plak..muke nk poyo..plak 2 mamat nie pengawas dulu..aku da ler mmg anti klu dgn pengawas2 nie..tp masa 2 die seblah pagi aku plak seblah petang..so akan selalu nmpk die bila aku nk masuk kelas and die plak nk blik...serious nyampah ok tny muke poyo bawak motor besau...plak 2 bila die masuk pertandingan nyanyian kat RTM dulu (xsure ape name pertandingan 2)lg ler buat aku meluat ok...tp bila die start belakon br kuang ckit meluat 2...bg aku la kan..aku lg suke tgk die belakon...mayb bakat die lebih kearah 2..kalau menyanyi pon aku suke tgk yg jenis acoustic mcm 2 br best...klu setakat nyanyi live tp pasang music or miming 2 xgemor la teman...pape pon gud luck la tuk Aqasha nie..die boleh pegi jauh dlm bidang lakonan..or mayb next time boleh cuba watak yg pelbagai..xyah la asik nk jd mat bunga jer..apesalah nyer bawak watak ganas2 ckit ker...baru la mencabar ckit...verstile org kata...br la org lua sn dpt tgk bakat sebenarnye...

Anyway gud job and keep it up...wah mcm juri plak ucapan aku kan...mcm la si aqasha nie bc blog aku...huhuhuh~lantak kan name pon nie blog aku entry aku so ikut suke aku la nak story ape..
SELAMAT MENONTON~


No comments: