Saturday, November 10, 2012

NapE Ek~

Sejak 2 3 menjak nie aku mmg rs mcm bowing jer..xtau nape...mcm xder mood pon ade gak..tp nasib baek ade kwn2 yg slalu berlawak jenaka ngan aku..xder la rs sepi sgt...ade gak kwn2 yg sruh cari bf..tp tah la xpk pon bnda2 2...bg aku klu ade 2 ade la..xpenah pon pk nak cari...nk kate serik bercinta xgak...still bleh jer klu nk bercintan cintun nie..sng citer xder org nak kat aku...biase la aku nie pon bukan cntik mana pon...perangai bantai ikut hati jer...so sbb 2 xder ramai yg berkenan kat aku nie...tp kekdang 2 aku mnyampah gak ngan lelaki2 nie...blom pape da nk mcm2..meluat ok...

Br kenal da nk no fon...then nk ajak kuar semua...hello im not desperate ok...ade 2 br jer borak2 kat fb...kwn 1 skolah gak tp xpenah bercakap ms skola dulu da trus nk mintak no fon...mmg xbg la...kenapa mesti trus nk mintak no fon..klu iklas nk berkawan ko jmp kat mn2 or melalui medium ape pon bleh gak contact...sperti ade few fren yg aku kenal dialam maya...ala dulu2 kan famous kat chatting2 nie..so ade la yg aku kenal..kami xpenah berhubung melalui fon ok...selalu melalui chatting or email...cume bila da lame2 kwn br la die mntak no fon..sbb die nk jumpa..rsnyer lepas 2 tahun berkawan dialam maya br die mintak no fon...see bleh jer aku berkawan mcm 2...ternyata die mmg ikhlas ok nk kawan ngan aku..bila jmp borak2 mcm da lame knal...maksud aku berjmp face to face...

Then lepas 2 di busy dan xbleh slalu jumpa..eh tp die mention die nk kawen so happy sgt..tp xdpt pergi masa die  kawen...ade hal masa 2...tp lepas 2 die email kan gambar kawen die..bila zaman2 fb skang nie die add jd fren kat fb...die dapat cari aku melalui email address...see nape lelaki lain xbleh mcm 2...bekawan dulu tak terburu2...klu yer pon dorng nie desperate sgt nk ade gf jgn la heret aku sm dlm hal desperate mereka....ooopps lupe nk bgtau mamat yg aku cerita kan kat atas 2 cukup la dikenali sbg zam...selain zam ade gak aku kenal melalui telefon..dulu2 masa belaja...

Man ngan die pon aku kenal lame...xpenah jumpa..cume ms die nk kawen dulu ade datang jumpa aku bg kad kawen...n kali nie aku pegi...die siap kenalkan kat wife die lg...weolls kenal lame tp xpenah jumpa...seronok gak mcm 2...atleast aku rs die ikhlas kawan ngan aku tanpa lihat depan mata mcm mn rupe die dan aku...tp zaman skang nie terlalu byk yg palsu smpi ssh nk cari yg tulen...tah2 perasaan pon ade yg palsu zaman skang nie..klu x, xkan ade org mnyamar2 nie...mintak dijauhkan la dari org2 mcm nie...

Kesimpulannya, aku xharap sgt...nk kata xkesah langsung xder la tp malas nk pk..insyaallah klu ade jodoh aku, akan smpi gak jodoh kepada aku..cume xtau bila,dimana dan siapa...2 sume rahsia Allah....

No comments: