Wednesday, November 28, 2012

HoUsE WaRMiNg + MajLiS TuNanG + MaJlIs TaHLiL & KhAtaM Al-QuRaN~

Untuk makluman sume nie citer last 2 weeks...harap maklum aku skang nie mmg bz ckit so aku update mana yg smpt dan mn yg ade dlm draf dulu..kasi clear sume br bkk citer br..wlwpon da basi...mmg padat aktiviti dlam weekand 2..dimulakan pada hari Sabtu...dpt jemputan dr cousin aku yg nk bertunang lepas Asar katanyer...ok la then after few day dpt jemputan dr org yg mak aku jg 2...die br pndah umah...so die ade buat makan2 ckit la...yg 2 dlm kul 12...tp pg 2 aku kene pegi amek apam yg aku order tuk house warming 2..sowi la xsmpat nk amek picture pon....

So lepas 2 ke rumah cousin aku hantar dendeng daging yg mak aku buat sbb nnti weoll ke majlis house warming 2 dulu...12.30pm kami bertolak ke Taman Seri Alam dkt dgn Seri Pristana...dok makan2 borak2 dlm kul 2 lbh mcm 2 kami bertolak tuk ke majlis cousin aku 2...jln nk ke Shah Alam mmg jem time 2..ujan renyai2 plak 2...smpi jer majlis pon da start so weoll dok kat lua jer la...

Then jmp2 family borak2 makan2..tp xder la makan meriah bagai sbb masa kat umah 1st td da makan nasi kan so kat c nie makan dessert2 jer la...settle 2 umah..rs mcm pegi open house plak..pewot usah citer la mmg penuh beb....esoknyer plak kami ke Wangsa Maju sbb makcik aku buat majlis die berkhatam Quran...skali ngan tahlil husband cousin aku yg meninggal...

Berpusing gak la mencari umah die...nasib baek smpi sblom majlis mule...dpt la kami berkumpul sama2..wlwpon hanya sedara mara terdkt tp tetap meriah...majlis start jam 10.30pg..dlm kul 1 mcm 2 sume da selesai..siap makan 2 ek...blik umah da kenyang so lepak2 jer atas katil....weekand yg padat....sbnarnyer entry nie ade picture tp asik la keluar sign da exceed limit quota..so xbleh letak picture da...ari 2 mcm nie gak tp ok blik nie jadi blik..senggal jugak blogspot nie...ok la sowi la uolls dpt entry xbergmbr ari nie...tggu la smpi bleh msuk picture br la akn ade entry bergmbr..ok la daaa sume~








No comments: