Friday, November 2, 2012

BeRSaWAnG~

Rasa mcm da lame xupdate..I mean real update...bkn slame nie xupdate tp klu dulu2 2 lepas siap taip 2 trus publish tp skang nie taip byk2 simpan dlm draf then br la publish...kirenye ape yg korang bc 2 aku da draf awal2 ler..sowi la kebykkan citer da outdated...bukan aku sejak 2 menjak nie mood nk update blog makin berkurangan..xtau la nape...tp aku still akn update cume cpt or lmbt...mengikut mood...rsnyer klu mcm da nk bersawang blog nie aku akn gigih kan diri tuk update ok...

Mcm biase citer last week br nk citer ari nie...Sabtu lepas lepas hari raye haji (raye ke-2) aku da plan nk pergi beli perfume..memandangkan perfume yg aku pakai skang nie makin kering so better cr cpt2 sblom die btol2 mengering...so aku and team (mcm biase mymom n sis) ke SACC..pergi kedai perfume yg slalu aku beli 2...ok entry pasal perfume 2 nnti2 la aku buat...memandangkan lauk n nasi semlm ade lg so mymom ckp tgh hari mkn 2 jer la..and bapak aku plak pg 2 pegi beli roti canai byk so mkn jer la ape yg ade...

Aku plak dah xlalu nk makan nasi 2 sbb dr pg smlm smpi mlm 2 pekene nasi 2 so mmg da xbleh masuk lg da...so pg 2 mmg aku da mkn roti canai lunch plak ape lg buat meggie tomyam...huhuhuhuh~bhn2 tmbhan mcm biase mesti ade cili padi,daun sup n bawang dan tambah ayam...ayam 2 sbnarnye lebih ayam masak merah budak opis bapak aku yg bg...so dr xder org mkn baek aku selesaikan...so jd la tomyam cmpuran..huhuuhuh~


Tgk nie terliur plak...tgh ari 2 mmg pekene 2 jer...lps jew mkn nie tggu mysis blik keje sbb last week sabtu last day die keje and this da start keje baru die...so br kami pegi berlibur...ok la 2 jer la bnda aku bleh story stakat nie..nnti tggu lain2 entry ok...da sume~HAPPY WEEKAND

No comments: