Wednesday, June 17, 2015

Rakan...KaWan...TeMan dAn SaHaBaT~

Dalam banyak2 gelaran dekat atas tu rasanyer sahabat la yg paling susah kita nak cari...teman hanya sekadar org yg akn teman kita..teman belom tentu memahami kita...kawan pulak mayb akan berkawan kerana bersebab atau kita sudah mengenali die sejak skolah maka kita berkawan...rakan belum tentu die org yg dtg pada waktu kita perlukan die...
 
Tapi SAHABAT akan ade selalu untuk kita...maklum mayb da tahu aku baek dgn Salwa dan Dya...weolls baek sejak skola lg...kalau ikut kan aku nie..kawan dengan macam2 jenis org tp dgn mereka berdua nie la kami punya chemistry...dulu dekat skolah aku 1 kelas dengan Salwa masa form 3 jer..lepas PMR aku masuk class lain die class lain..tp time PJK weolls combine class...dengan Dya plak class dgn die time form4 and 5...masa form 5 dok sbelah...
 
Tapi masa abis SPM aku baek dgn sorg minah nie..dak nie 1 kelas dengan aku masa form 4 and 5...aku jd rapat ngan  die sebab masa dkt2 SPM aku tutor die untuk subjek Account...lps abis SPM mmg slalu lepak dgn die..smpai la aku masuk Poli...kalau weekand balik xjumpa Salwa jumpa minah nie..tp tula die seperti kawan2 yg lain time die susah mmg muke die jer muncul dekat umah aku...no hp die jer yg appear dkt hp aku...tp bila time aku plak mmg xdernyer la die...
 
So better aku jauhkan diri dngan manusia macam nie...bukan ape aku xsuke bergaul dgn manusia mcm nie...rasanyer hanya kt yg perlu pk keadaan die sedangkan die xder pk kan keadaan kita..then time kat poli tu mmg aku close dgn Salwa..kalau balik jer weekand pasti ade jer benda yg nk di borak kan..time nie Dya xrapat sgt ngan aku...time nie Dya da start keje part time...
 
Weolls rapat balik bila Salwa kawen jumpa dkt kenduri kawen Salwa..dari c tu weolls rapat balik...start lepak sesm..shopping sesm...tgk wyg sesm..dan holiday sesm...mungkin chemistry kami da melekat..so weolls stay together till now...Alhamdulillah persahabatan kami makin kuat...kami senang mcm nie...mudah2an ia kekal selamanyer..insyaallah...

Kami hadapi ape susah senang...tangis gembira ketawa sedih pilu sume bersm...itula namenyer SAHABAT...


No comments: