Tuesday, June 30, 2015

TiAdA EnTrY MeNu BukA PuaSa~

Perasan x tahun nie dan pada bulan puasa nie aku xder lagi update juadah buke puasa....bukan ape time nak bebuke jer rasa mcm malas plak nak amek2 picture bagai...kini aku bukan lagi blogger tegar....kalau dulu boleh di kata kan..setiap kali bebuke mesti nak amek picture..sbbnyer aku nk upload pon boleh tahan malas gak...ade gak aku bc dekat FB la IG yg dorg ckp pasal upload picture makanan time puasa2 nie...tah la malas nak komen..pokok pangkalnyer hati kita..dan niat kita...kalau tujuan dan niat tu ke arah negative baek xyah kot upload...

Macam kes aku nie malas adelah punca utama....kalau tanya aku ape juadah bebuka puasa hari ahad lepas aku kene pikir betol2..sbb xingat...tp jangan bimbang akan aku usahakan juga upload picture juadah yer...tu pon kalau penyakit malas xmelanda...ooo yer bulan yg busy sbb financial year end....semlm pon bebuke dekat opis jer...balik pon da lambat...kul 10 br balik..smpi umah mandi2 layan IG and FB jap pastu terus tido...

Hopefully ari nie xder la balik lewat mcm semalam..badan pon mcm lemau jer nie...weekand nie pon memcm nk buat...dgn nak hantar kueh2 raya lg...jd delivery gurl jap aku nie..ok la malas nk bebel2..moh start keje....daaa sume~

No comments: