Wednesday, June 3, 2015

CaRBoOT SaLeS @ TeScO ShAh aLam~

Mayb ade yg da tau yg dekat Tesco Shah Alam ade buat Carboot Sales every Friday-Sunday dari jam 4-11pm...so pada yg xtau meh c nie aku ak inform la...kemungkinan org Shah Alam ramai yg tahu...ok Tesco ade 2 dekat area seksyen 13 nie..nie Tesco yg dekat bawah bersebelahan MSU bertentangan dengan parking stadium...

Ok nie nak story ckit..this week 6-7 June weolls (aku, Salwa & Dya) akan bukak carboot dekat sn...so meh datang jalan2 tgk ape yg berkenan..nak tahu ape yg weolls jual :

DIAN BY DYA
- Yg nie da tentu Dya punyakan...Dya skang nie da jual accessories hijab...macam kerongsang, pin2 tudung dan accessories kanak-kanak...murah2 jer...boleh la beli pin2 tudung sempena nk smbut puase nie kan...nk beli tuk raya skali pon boleh..org yg xberhijab pon boleh singgah tgk mn tau berkenan dgn brooch nak pakai tuk pagi raye....kalau nak tgk picture2 lg bleh pergi ke FB Dian By Dya...



CRAVE PASTRIES
- Owner die Salwa...jual Almond Choc dan ade gak Chocolate chip cookies jugak...kalau rasa nak tempah buat gift ker sempena bufday or wedding boleh jugak contact Puan Salwa kita...ade gak cake nie upon request yer....boleh visit IG under name yg sama dan FB ok...mana tau nak buat kunyah2 time lepas terawih ker or nak buat biskut raye pon boleh..tp serius sedap..aku ckp bukan sebab die mybff tp sbb pernah rs...dan last year beli masa raye tp xhidang dekat org pon..beli tuk sendiri makan..hahaha buruk sgt perangai...

 
 
NOVEL
- Yg nie xder name fency2..sbbnyer aku nk jual novel2 aku yg berlambak2 tu..tapi aku xjual sume la...aku sort jugek...tp byk jugak bile da sort ade dekat 30-40 buah yg aku nk let go...aku jual murah2 jer..ade novel aku beli masa dekat skolah menengah lagi..punya la lame...ade gak yg terbaru..yg beli this year pon aku ade gak...jom singgah carboot weolls..ooo yer novel yg aku jual serendah RM2 smpai ke RM20...murah kan..jom singgah..
 

Jangan lupe singah this Saturday and Sunday from 4-11pm @ Tesco Shah Alam...ingat bersebelahan MSU....jumpa dekat sn uolls~


4 comments:

Unknown said...

Salam, kalau nak buat car boot sale kat situ kena book tempat ke? Kena bayar ape2 ke?

liaamalia said...

Salam Wanaa,

Yup kene bayar.Masa saya dan kawan2 jual hari tu 1 tapak RM10.Sekarang xsure still sama atau dah berubah.Tempat plak 1st come 1st serve.

Unknown said...

Assalamualaikum, nak tanya. Dari mana ya tau tesco ada buat car boot sale ni? Setiap bulan ada tau ada ada certain date je ada?

liaamalia said...

W'kumsalam Nabila...

Kebetolan saya memang selalu pergi Tesco c tu...dorang ade pasang bunting...every week memang ade..start hari jumaat sampai ahad.