Tuesday, May 26, 2015

PaLiNg mENamBaT HaTi~

Aku perasan tau..kalau dkt blog aku nie citer pasal makanan paling mendapat sambutan...ramai la viewer kalau aku citer pasal makan...xkesah la pasal ape yg aku masak ker pasal ape yg aku makan ker..terima kasih la sudi jengah yer...jom aku tunjuk mn tmpat makan yg paling menambat hati viewer aku nie....

1) Ikan Bakar Mudah
- Entry nie paling byk viewernyer..aku xtau la dorg buat ker x resepi yg aku bg tu....tapi memang mudah kan..aku pon lame xbuat sebab malas..ha mcm mana tu da mudah pon malas lg...malas aku nie da xdpt tolong lg da..uolls yg rajin2 nie sila la buat ek...oo yer viewer aku untuk entry nie 2373

2) Api-Api Steamboat & Grill
- Dengan viewer seramai 1862 yg nie paling mendapat perhatian sebabnyer location die luar klang valley.Steamboat nie dekat Melaka..org Melaka pasti tau dekat mn nie..

3) Serai Thai @ Seksyen 3
- Kedai nie dulu masa kecik2 lagi aku da pergi..still beroperasi hingga ke hari ini...cume rasanyer da lain...skang nie mayb tukang masak die da tukar..tp environment still xberubah...viewer die ialah 1060

4) Boat Noodles
- Makan nie mmg best..tp kene pergi makan time btol2 lapo ler br mangkuk die bertingkek2..jumlah viewer sebanyak 974 kedai die skang da byk branch...tp yg aku slalu pergi makan die Empire Damansara...

5) Ayam Penyet Ria 
-Tajuk nie entry nie hangout with Mysis and mom...sebenarnyer weoll pergi makan dekat ayam penyet ria dekat sunway pyramid jer...tp memang dapat mendapat hati pengunjung blog aku nie la...viewers seramai 660..

6) Meat Ball Station
- Aku xsure stall nie wujud lg ker x..sebabnyer aku sendiri da lame xpergi makan dekat c tu...serious bagi aku meatball sini lagi sedap kalau nak dibanding kan meatball yg jual dekat Pak Hailam tu...harap2 viewer aku yg 602 tu singgah la ke stall tu yer...

7) De Palma Inn 
-Viewer seramai 406 nie singgah tgk aku lunch dekat De Palma Inn..ingat lagi time nie ade akk dekat opis aku belanja makan...sonok sgt..masa tu opis aku dekat Shah Alam lagi..pergi plak dekat arwah best friend aku...kenangan nie tuk blog aku...

8) Mee Udang Banjir 
- Serius kedai yg aku story nie da xder lagi..harap maaf la ek..da ttup pon kedai nie...tepi serius makan dekat c nie udang die memang meriah...tp tu la mayb udang die meriah sgt sbb tu ttup kot..hahaha pandai2 jer aku nie...pengunjung page nie seramai 363...

9) Ikan Bakar Kerisi 
- Lebih kuang dengan entry ikan bakar mudah tu jer tapi kali nie aku gunakan ikan kerisi plak...jumlah viewer plak seramai 362

10) D' kayangan
- 1 lagi tmpt steamboat tp kali nie dekat Shah Alam..rasanyer ade 2 3 kali aku pergi dekat c nie...bulan puasa pon die ade buat buffet...xsure this year ade ker x..viewer seramai 360...

Thanks pada yg sudi datang jenguk...daaa sume~
    



No comments: