Wednesday, May 20, 2015

PErUt SakIt~

Last Friday aku on leave saje jer la cuti..memandangkan aku xpakai lagi cuti tahun nie...yer la awl tahun ari tu cuti aku pakai last year pny cuti...jenuh gak la nak menghabiskan kan cuti..ingat Jumaat tu bleh la dok bersenang lenang dekat umah..tp harapan ku musnah...aku di serang ceri berry..xtau la tesalah makan ape...ade la dekat 7 kali berulang ke tandas..pas tu dlm tghari mcm tu da start demam...so dok tebaring je dkt bilik....

Soknyer tu demam da ok tp still badan sengal2 lg and pewot still sakit lg...kire sepanjang 3 hari tu dok umah jer la..mmg btol2 rehat la...slalu ade gak ler keluar jap g mn2 nie x..memamg btol2 terperuk dekat umah...bila start keje Monday plak amek ko...memcm email smpi..plak tu boss aku xder pergi umrah ape lg semua kene buat la...plak tu dengan nk claim GST sume tu...so ingat semalm bleh la dok bersenang lenang...

Sekali lagi sangkaan meleset sebab sume nk review yg GST tu by semlm..kelam kabut la..dngan kene pegi Trade Finance dkt PJ lg...adoiiii da kelam kabut...semuanye nk time tu gak...aku bajet kalau xbnyk keje lepas pegi Trade Finance tu nk balik umah terus tp mmg x la..kene balik opis gak sbb keje byk menanti...so ari nie xder la busy sgt..tp still sambil2 jer nie...lg2 nk balik da nie kan....ok la daaa sume~

No comments: