Tuesday, May 12, 2015

BaiK PunYa CiLok @ IsTAnA BudAyA~

Kejadian hujung bulan lepas...aku memang ternanti2 teater nie...since last year bila aku pergi tgk Supermok aku tau yg Hans Isaac akn ade lg teater this year...memandangkan aku memang follow IG die so aku tau citer ape yg akan dipersembahkan dekat Istana Budaya...start dari bulan February xsilap aku die da suruh weolls (follower die) vote filem ape yg akan di persembahkan di pentas IB...so aku nie punya la semangat vote tuk Baik Punya Cilok...

 
Xsia2 weolls vote finally Baik Punya Cilok di pentas kan di IB...so beli tix online sume..kali nie aku nk dok dekat area stall..biar nampak jelas ckit....macam biase kalau pergi tgk teater nie slalu dgn mysis la....sebulan seblom show da beli tix nie...punya la excited aku nie...
 
 
Weolls pergi dalam kul 1..then sampai sn pergi collect tix dulu....sebab takut nnti lmbt2 kene beratur panjang plak...then kami pergi isi perut dulu sbb keluar tu mmg xmakan ape just break1st jer pg tu...lepak2 dekat cafe tu nampak la Chelsia Ng...xlame die lepak sebab lepas tu die terus masuk...settle makan kami feeling2 amek picture dulu seblom show start..
 


Lagi 10min nak start show dorg announce pintu da bukak dan boleh masuk...tapi weoll lepas kan hajat jap then baru masuk...aku bukan ape kang time break nak pegi toilet mmg xdapat la..manusia ramai tu dlm toilet..da ler break 15 min jer...masuk amek seat then lyn picture lg...
 


Then lepas nyanyi lagu Negaraku...terpakse tunggu lg 5min sebab aku masalah teknikal plak...xper sabo tungguh..ternyata berbaloi tunggu sbb ternyata memang best..serious buah tangan Hans Isaac and team jarang mengecewakan la...mayb dorg ade chemistry...sangat menghiburkan...hilang tension aku jap....
 
Ape yg di persembahkan di pentas IB lebih kuang dgn ape yg kita tgk dlm filem Baik Punya Cilok...mayb ade yg dorg tukar tuk bersesuaian dengan keadaan pentas tu...tp jln citer still sama....and this year merupakan 10year filem nie..so kire mcm anniversary la...ingat lagi dulu pegi panggung tgk citer nie..pastu siap beli VCD lagi (time tu mn ade tgk online sume nie)tgk VCD tu byk kali smpi naek jemu la...and now dkt IB plak...
 

Sowi la picture blur...klu zoom lg xlawa picture nnti....hopefully next year ade lg hasil buah tangan Hans Isaac dan team...tp yg paling best Hans Isaac like picture aku dekat IG...wahhh kembang2 hidung weiiii...
 
See senyum sokmo la aku tido malam tu....ok la smpi la nie pon snyum gak kalau teringat...ok la ckup aku bebel2 nie nnti org meluat plak...daaa sume~

No comments: