Monday, August 31, 2015

MakAn2 DaN KenDuRi TahLiL~

Nie story Sabtu lepas..hari yg penuh bagi aku..dr pg smpi la ke malam...ok meh kt mula kan aktiviti di sebelah pagi..pagi tu aku pergi service keter dulu..almaklum ler da lame xservice kan...last service sebelum raye hari tu so kt kasi service sama die...settle dlm kul 11ish mcm tu balik umh amek mysis plak...die nak pergi SBU yg dekat seksyen 16 tu...jalan area kedai sebelah SBU tu aku plak tersangkut dngan 1 baju nie..so beli la sebab ade diskaun sume...

Settle urusan baju2 nie balik umah amek mymom plak sebab nak lunch dekat lua...sebenarnyer xtau nak makan dekat mn tp mysis suggest pergi Tea Pot Deli ok la..jom ke sana..abis makan2 jalan2 jap dekat SACC then balik umah..sebab petang tu nak pergi makan2 dekat Sri Pristana akk opis aku nie buat..dlm 3ish mcm tu gerak ke sn..smpi2 makan2 sume br plan nak gerak skali jumpa plak ex staff..so lepak jap...


Maaf ler kualiti picture kuang memuaskan...borak pny borak skali nak balik ler..keluar jer jumpa plak ngan bos aku..die bwak skali mak die..smbung borak lagi sebab mak die ngan mak aku sekolah sm..kire mak die senior mak aku la..dlm 5 setgh balik singgah dekat tepi tesco tu ade org jual rambutan..sebab malam tu umah Dya ade kenduri tahlil...sebelum smpi umah singgah umah Dya bg rambutan..

Malam tu plak lepas isyak pergi umah Dya sebab aku kenduri tahlil...settle tahlil makan2 borak2 picture2 pas tu balik...penat xusah ckap la...full 1 ari tu...kepada yg menjemput terima kasih kerana sudi jemput...


No comments: