Sunday, August 30, 2015

MeH UpDaTe SiKiT~

Begitu la tajuknyer..sebenarnyer aku nie malas nak update..td da ready nak transfer picture skali bila cucuk usb cabel x function plak..adoi potong btol ler....pastu da log out da nie..pastu baca la blog2 lain...pastu rs nak update la plak...tp picture x transfer lg..so kt update jer la ape2 yg xder picture pny...

Aku nie memang nawaitu nak straight update from monday lg...tp dkt opis plak internet problem...nie memang aku hangin...macam nie opis weolls nie kabel internet die selalu la putus dilanggar org tau...boleh di kata kan dlm tahun nie ade la dlm 3 4 kali kene..yg bestnyer kene time ujung bulan....sakit jiwa aku nie tau...da ler nak closing boleh plak nak putus time nie...

So kali nie kene senin petang...petang tu gak dpt tau memang cabel putus sebab ade orang langgar tiang tu...ok la buat report dekat Unifi dan weoll pon call la budak contract yg unifi sub kan tu...budak tu xjanji la boleh datang sebab die xder dekat ngan kawasan weolls...tp memang hari selasa tu die xdatang...tp org unifi pon senyap jer xder bunyi pape...masuk hari rabu call lg org unifi die cakap akan datang tp smpi lepas lunch xdtg2...

Last2 akk yg handle benda nie report pasal benda nie dkt our HQ dekat KL suruh dorng deal dengan Unifi...laju jer plak feedback...pagi kamis dorang smpi...memang btol tepat 8.30 da muncul dlm kul 10ish mcm tu internet weolls da boleh pakai...terus la keje macam tangan sotong...memang ari kamis n jumaat tu xkua lunch pon..nasib la ade dorg buat meeting HR dekat tmpt weoll nie so ade sediakan makanan...ktorg mkn makanan tu jer...

So bila nak suruh aku update pas balik keje memang x ler...sebab da malas...harap2 lepas nie unifi bertindak pantas la...time nk potong laju jer tp bila tang suruh repair lembab...kan bagus kalau service tu sama laju dgn time nak potong...aku malas nak bebel2 di awal pagi nie tp still gak aku nak luah kan..mayb ade org unifi yg bc nanti akan sentap tp nie la kenyataannyer...rsnyer benda nie bkn terjadi dkt weolls jer...ni nasib la company yg handle klu org perseorangan mau jenuh asik la nak call mintak update...ok la jom kt enjoy long weekand nie..daaa sume~

No comments: