Wednesday, August 19, 2015

OpeN OFFiCe~

Hari nie da masuk 4 Zulkaedah macam biase aku still story pasal Syawal lg...rsnye nie last kot..malas plak aku nk story byak2...nie citer pasal Open Office..selalu open house sebab buat di rumah tp kali nie buat dekat opis jd la Open Office...1st open office buat dekat Puchong..nie under division..serious aku sebenarnyer xder hati pon nak pergi yg dkt Puchong nie..tp terpaksa pergi sebab bos weolls tgk org yg nak pergi open office under group ramai tp under division ckit jer..so die ckp sape yg pergi group kene gak pergi under division..


So pergi la wlwpon keadaan pakse rela..smpi sn dlm jam 4ish mcm tu dekat 5 jugak la register name pastu dengar speech bagai then baru la bleh makan sume...ternyata telahan tu benar belaka...sebab xbest makanan die...every year adelah sm..sebab tu aku malas nak pergi...name jer jamuan raye tp 1 ketul ketupat or nasi impit or lemang xnampak bayang...1 ketul biskut raya pon xnmpk...btol2 cut cost dorng nie...aku makan pasembor tu pon xhabis dan mee goreng 1 sudu jer...

Terus balik lepas tu makan dekat umah lagi baek...di ikuti plak dengan jamuan raye under group..yg nie mmg di tunggu sebab makanan die best...wah nampak sgt kan buruk lantak..peduli ape kan..under group nie mmg every year wajib pergi..menu die memang meriah...time nie kami pergi lewat ckit..so kambing die xsempat nak merasa...akak 2 nie ler..aku bukan mkan pon...


Aku tahun nie raye x merasa lagi ketupat palas so mmg tu la yg aku cari...dpt makan dgn rendang ayam...lepas tu makan plak satey daging sedap gak...settle tu makan plak kueh kole kacang...kurang lembut tp not bad rasa die...nak pekena laksa tp da abis..so amek murtabak mini jer...air ade mcm2 so aku amek soya..di akhiri dgn buah2an...

See tgk betapa meriahnyer aku makan berbanding dkt jamuan raye under division...insyaallah next year kt dtg lagi...nie acara wajib nie...sebenarnyer weoll dtg ber3 jer..tp tgh sedap2 makan dtg lg sorg geng nie...


Selalu die nie la yg bawak weoll dtg c nie..tp this year die kene jumpa customer dulu so weoll jumpa dekat c nie jer...da kenyang harus la balik...nasib la jln xjem..smpi opis dalam 2 lebih macam tu...pelik gak xjem sebb jumaat kan...smpai opis smbung bergambar plak dekat opis...


Ok la tu jer nak story...rasanyer tamat da story pasal raye2 nie...nnti kt story pasal makan2 plak...tu entry wajib every month ade dlm blog aku nie...ok la daaa sume~




No comments: