Wednesday, October 3, 2012

IkAn BaKaR + BuRgEr SaMuRAi~

Last weekand xder plan pegi mana pon..plan asal nk hangout mif mommy xjd..so aku buat plan sendiri la...jlan2 cari netbook.mymom plak xder pegi rewang ari 2 so die kt mkan kat lua jer die xmasak..ok fine..kul kua dlm kul 11lbh mcm 2...citer pasal misi mencari netbook 2 nnti aku story later la ek...da settle sume urusan yg ptt buat trus la blik umah..malas da nk singgah mana2...tp memandangkan pewot lapo so kt drive thru Mcd jer...

Drive Thru kat Mcd seksyen 3 nie mmg selalu jer full..xpaham btol ler xpenah aku pegi die xberderet2...pegi lunch ofkos kene lame menunggu..pegi ptg pon sm gak...mlm pon mcm nie gak..aku rs pegi time subuh jer xramai org kot..yg 2 aku blom cuba lg..so da puas tunggu dan berderet2 smpi la turn aku...so nk ler try Burger Samurai yg sdg giat dorang promote 2 kan...so blik umah terus melantak...


Nie rupenya burger samurai 2..kpd yg blom try lagi ape yg aku nk comment ek?bg aku la best lg prosperity burger dan chicken mcdeluxe..yg nie bleh la...diberi dgn air grape cmpur sprite....tp msk iklan dlm paper die ade tunjuk fries yg ade serbuk kari 2...tp yg nie xder..tgk dkt signboard die rupe2nye klu nak yg 2 kire lain...bleh plak?yg nie plak rupe dlm die...


Hari ahad plak mymom pgi rewang and trus kenduri die..so aku malas nk pegi so dok umah jer la..ingat nk masak tp mydad ckp xyah masak nnti die antar lauk jer..so masak nasi jer la...simple jer tp kenyang alhamdulillah...menu die sup tulang,ikan bakar + air asam, ngan sayur taugeh...


Very sempoi wlwpon beli jer..huhuhu~ok la aku mls nk story byk2 pasal makan nie nnti bleh jd lapo plak...ooo yer nk mention dkt c nie ingat x ade aku story pasal opismate yg addmitted dkt hospital serdang 2..die skang dkt icu so diharap uolls semua boleh doa kan dia agar cepat smbuh da shat mcm dulu...semoga dia kuat semangat..kami semua di opis nie sayangkan die...kami doakan yang terbaek untuknya...Amin~

No comments: