Friday, October 5, 2012

PeNaT MeNtAl~

Minggu nie mmg rasa penat sgt..bkn fizikal tp mental (sbb byk sgt keje kene settle)...mybos xder this week pttnyer bleh enjoy..yer la bos xder kan kt la jd bos...ternyata kenyataan 2 mmg btol..sbb aku btol2 kene jd bos...ooo~yer sila jgn slah faham dulu, bukan naek pangkat hokey tp naek tingkat keje...keje aku makin bertambah...dengan keje yg ptt bos aku handle tp aku plak yg kene buat...yg bos aku 2 plak asik call suruh buat itu dan ini...sila jgn slah paham bukan aku complain tp mngadu jer dkt uolls...

Rsnyer lg bgus bos aku 2 xyah la outstation...dgn keje aku yg sedia ada pon xabis2..pas 2 kene buat keje2 ad hoc yg bertambah2...bukan seblom nie xder keje ad hoc berlaku tp slalunyer kalau keje2 mcm 2 by time 10am da settle da nie smpi lepas lunch br siap...mcm semalam ade kene buat costing warranty tuk 1 job...memandangkan bos xder our GM sruh aku check dgn bos aku mcm mn status...da tentu aku kene buat lepas 2...yup aku buat smpi masa makan pon still ingat costing yg xsiap lg...nasib la smlm aku bwk bekal...

Akhirnya aku jnji nk submit lepas lunch terlaksana...jam 2 lebih aku submit dgn our GM...then dtg lg 1 keje ad hoc gak...last2 aku start keje tuk keje aku sndiri jam 3lebih...lg lbh kuang 2 jam nk blik br aku start keje aku...so penutup yg dpt aku buat dkt c nie...klu bos ade aku blik ontime bila bos xder aku lmbt...mesti org pelik slalu bos xder la org akan blik cpt nie bos xder blik lmbt plak....minggu nie klu tgk summary touch card aku sume blik lepas jam 5.30pm...

Disamping 2 jugak this week menyambut bufday Kak Sue...1 of our staff...smpt la our GM bg duit suruh beli kek...dan mereka yg tukang beli kek,membeli kek nie...


Kek durian...yer durian cake...yg bleh berbau 1 opis...bukan aku xmakan durian...klu buah die 2 mmg la 2 3 biji bleh settle tp nie kek durian mkn ckit jer da muak ditambah dgn cream kat ats 2...tp pape pon thanks la kpd tukang beli dan tukang yg bg duit 2...jasamu dikenang...penyudahnya kek nie kene makan cepat seblom jd cair dan lmbik dan xsedap da pas 2...ok la mau start keje da...yer aku mmg rajin kan (huhhuhuhu motif perasan???)sbb keje smlm xsettle lg so kene start keje awal...daaaa sume~

No comments: