Tuesday, October 23, 2012

InTeRvIeW~

Bukan aku nak cari keje lain tp aku yang kene telefon org yang nak cari keje lain..huhuhuh~department aku nak buat interview so aku la yg kene call the candidate smlm da start call tp pg td bos aku yg tersayang 2 boleh plak ckp nk postpone nak cari technician pd date lain...bleh plak...da ler separuh drpd dorg 2 aku da call...aduyaiiii~so terpaksa la call blik...2 xper la aku ok lagi..pas 2 aku pon call yg candidate yg smlm aku call tu tuk reconfirm date yg baru...tp aku xabis kan call sumenyer yer la mana tau buatnyer bos aku 2 tukar pkran lg matik la aku nk call blik..segan wehhhhh~

Ptg td tibe2 akak yg jd bhgian HR tnya aku da buat appointment dgn HR HQ ker nak buat interview 2?OMG mana la aku tau sbb bos tersayang aku 2 suruh aku call candidate jer...so aku ingat bnda2 lain 2 die buat la..bila aku tny die boleh kate kene person from HR ade ka?aduhai bos aku nie...bikin aku panas plak...maknenyer nie aku kene call blik la...tue pon kalau dorg free dgn date weoull da set 2..buatnye dorg xfree abis kene set blik...malas btol ler aku nk buat double work nie..tp nie da bukan kire double work da nie da kire triple work sbb da nk call masuk kali ke3 da nie..

So tgk sok mcm mn..sbb akak kat HR 2 ckp die akn confirm dgn HR HQ mcm mana..hopefully aku xyah call dorg blik...klu x malu beb sbb nk sgt x professional..yer la sbb nak set interview jer smpi bape kali...so sepanjang minggu nie mayb jarang update sbb busy ckit...so harap maklum ler ek...klu update pon tggu raye haji nnti ok..daaa sume~

No comments: