Sunday, August 31, 2014

AdE LaGi~

Sowi la uolls sebenarnyer nak update movie yg aku tengok hari tu tapi tadi ms balek2 hp jumpa plak picture2 masa bertandang beraye umah kwn2...so mari la aku coret kan dekat c nie buat kenangan kan..mana la tau 1 hari nie boleh di jadikan pedoman..turutan citer nie aku xsure mn dulu..gasak jer la ek...kt mulakan dulu dengan makan2 di rumah mybff la...Puan Salwa kt..jemputan sume mmg last minute..buat pulak pada hari weekdays...sedikit kelam kebut...yer la nak balik keje pas tu siap2 nak pegi umah die lagi..tkt plak bertandang umah org smpi malam buta kan..plak tu die ade anak kecik...


Maaf la ek tuan rumah xnak join bergambar sebab xpakai tudung..maka kami yg jemputan jer bergambar...malam 2 dinner spaghetti bersama buah2an dan kueh raye....dpat la borak panjang..smpi xsedar da kul 10setgh...terus minta izin nak balik...kene paham org da berkeluarga...seterusnyer open house or boleh dikatakan open office oleh company weolls..mcm biase every year mmg pergi..masih sm every year buat dekat SDCC... 

Plan memula nak pegi session petang punya tp bila pk balik macam jem plak kalau pegi petang2 mcm tu kan...hari jumaat lagi plak 2 so tukar plan pergi tgh hari..boleh jimat duit lunch...kami pergi 1 keter...plan asal pergi 4 org jer tp last minute tmbh sorg lagi nak ikut...


Yang nie mmg jawib pegi la kan..every year mmg muke nie jer ulang tayang...smpi sn register dulu then terus naik ats tuk penuh kan perut yg kosong nie...tiap2 tahun menu die lebih kuang jer...yg selalu ade char kueh teow dan menu jawib iailah kambing golek...




Lepas abis jer penuh kan pewot balik opis semula dan smbung keje seperti biase...acara seterusnyer makan2 yg di buat di rumah opismate aku...spontan jer kali nie suruh dak opis ktorg buat..sebabnyer die xpenah buat dan panggil weoll..nie 1st time die buat....so harus la kami menghadirikan diri...

Aku tumpang bos aku sebab ms hari yg nak pergi tu aku xder transport...so jalan pon mengikut location yg dibagi oleh sorg lagi budak opis aku...tp bila smpi xnmpk pon bayang umah die...keter die pon xder..tp mengikut location yg di bagi mmg dekat c 2 la...aku pon call la tuan rumah....rupenya ke depan lagi...hampeh btol slah location die bg...lame gak lepak umah die..dekat kul lapan baru cabut...


Ok kali nie sure tammat sudah citer hari raye...raye pon da abis..bulan 8 pon da nak melabuh kan tirainya...tp aku still update few entry mmg yg da aku siap2 kan tuk bulan 8...daaaa sume~

No comments: