Saturday, August 30, 2014

KenDuri KawEn & RayA~

Entry nie mmg xder gambar ek..sbb lupe nak amek...aku citer jer la ek...Sehari selepas aku balik beraya di Johor..Jumaat tu weoll balik semula ke Johor sbb ade wedding plak..kali nie xtido sn just balik hari jer...bertolak dalam kul 9ish mcm tu smpi dlm kul 1ish mcm tu...jalan xbusy sgt..xder la jem sgt...slow moving jer la...memandang kan Johor ari Jumaat cuti bersanding tunggu lepas sembahyang Jumaat la jawabnyer...

Ooo yer dekat c nie aku jumpa dengan Noraniza Idris yg penyanyi tu...sebenarnyer yg kawen nie sepupu aku pnya anak...sepupu aku nie kawen dengan abg Noraniza Idris...nampak la die lepak2 dengan abg die smpi pengantin bersanding...dalam kul 3 lebih mcm tu kami pon bergerak balik....tapi xbalik terus singgah Melaka jap beraya umah kawan aku...

Mengikut perancangan asal anak pergi beraya sana masa aku balik raya ke-3 ari tu tapi memandangkan jalan pon jem dan aku pon demam masa raya ke-3 tu so kali nie moh la kita singgah jap...smpi sn mmg xtau rumah die kat mn then call die dtg amek weoll sume dan pergi ke umah die....borak2 jap dan kami di jamu makan mee goreng yg sedap...xlame pon lepak sana...sebab masa tu da jam 6 lebih xtau kul bape akan sampai...

Dan terus gerak..memang betul jangkaan ade 3 accident dekat Seremban, Senawang dan Nilai...masak jugak la nak smpai umah...last2 sbelom balik singgah RNR Dengkil tuk dinner sbb weoll taun banyak kedai still xbukak lagi so better  makan jer dekat RNR...isi pewot dan terus kan perjalanan..last2 smpi umah kul 8lebih...

Kiranyer raye kali nie mmg penuh la...Hari ahad tu plak pergi beraya umah Mak Ngah aku kat Puchong plak..die ade buat makan2..juga xder picture..skang nie mcm malas nk amek picture...oo yer sebelum terlupe aku nak review 1 movie yg aku sempat tengok masa musin raya ari 2...nnti next entry aku review ek...walaupon citer 2 da abis tayang dekat panggung dan raye pon da abis maaf kan la ek..busy cikit 2 3 menjang nie...daaaa semua...SALAM MERDEKA~

No comments: