Thursday, August 21, 2014

RaYa La KiTa 2~

Raye kedua pagi 2 bangun break1st dekat hotel dulu..sebab dpt free kan harus la kt pegi kan...dlm jam 10 weolls gerak pergi Larkin..umah nie wajib pergi setiap kali raye..sebelum pergi meh kt amek gamabr dulu...


umah makcik aku nie kalau raye xpergi rasa xmeriah plak..dekat umah nie pekena ketupat dan kuah kacang daging...rasanyer kalau pergi umah nie uolls akan dapat rasa makan ketupat yg original punya..siap anyam sendiri ok...tu yg best kalau beraya dekat umah nie...lepas 2 dorang plan nak pergi beraye umah cousin2 aku yg lain so weolls pon plak nk join skali...so kami 4 kereta termasuk keter aku gerak ke Pasir Gudang...beraya ke rumah taukeh chicken chop...masa nie akak aku drive..mari bergambar lagi..


Sampai 2nd umah nie kami di hidangkan dengan mee kari dan kek lapis yg sedap...bukan kek lapis jer sedap tp air kedondong pon sedap gak..eh senang citer sume sedap la..terliur plak bila citer nie...umah seterusnyer ke taman perling plak..pon umah cousin gak....


Merasa la korang gambar selfie jer...masa nie boleh senyum lagi sebab nak gi makan nasi arab dekat umah cousin kan...heading ker Taman Perling hujan da start...lepak sn smbil2 tunggu ujan berhenti dan makan2 nasi arab yg sedap 2....puas hati la beraya hari ke2...mcm2 dapat makan...sampai tersadai la aku umah last 2...


Memandangkan da petang sgt weolls plan nk terus balik hotel...penat makan sebenarnyer...lepak2 sementara tggu malam...ok la nnti smbung lagi penat plak menaip...da sumeeee~

No comments: