Saturday, August 23, 2014

RaYa La KiTa 3~

Malam 2 plak weoll xder plan nk pegi beraya mn2..lg pon esoknyer da nak balik..aku mysis dan mymom jer kua mkn mlm 2..papa aku dimalas nak kua..penat xabis lg kot beraya siang td...mkn Old Town Tesco jer....rasanyer nie la dapat makan yg bukan makanan raye punya....


selfie jap pas baru mkan...xder g mn pon...lepas mkn terus jer balik hotel...esoknyer plak break1st dekat mamak...1st time makan mamak sejak bulan pose ari 2 xpekena mamak...order roti telur mmg heaven la kan...lepas break1st terus balik hotel...kemas2 dlm kul 10ish mcm 2 baru check out...seblom balik mcm biase singgah Angsana jap...

Aku kalau datang c nie mesti akan pegi kedai kerongsang..suke pergi c nie sebab byk pilihan dan murah...da settle beli turun dekat bwh 2 mymom pergi beli kek lapis plak then singgah minum dulu sebelom bertolak balik....aku start drive dr JB smpi Pagoh jer...kat Pagoh berhenti jap mkan..rupenyer aku demam ptt ler rs badan xsedap jer dr mlm 2...lps 2 akak aku drive smpi Shah Alam...aku da selamat lena dekat sebelah lepas telan panadol...2 jer la kesah raye aku...mudah2an smpai ketemu lagi Syawal yg akan datang..Amin~

No comments: