Monday, March 23, 2015

BerCuTi La KiTa~

Hari aku bersiaran dekat umah jer....sebabnyer aku cuti...oo yer aku dok dekat Shah Alam bukan JB yg memang cuti hari nie..tapi memandangkan kampung dekat JB so kire kita cuti skali la..hahaaha byk cantik kan time cuti jer terus la ngaku JB tu kampung....eh tapi memang kampung pon tapi kampung mak aku ler...dan kampung akak aku..aku lahir di Selangor....sebenarnyer aku amek cuti sebab nak abiskan cuti carry forward aku yg last year tu....last year kene carry 3 days...ari tu da pakai 2 hari tinggal la sehari jer nie..tu yg dok amek hari nie..sebabnyer kene clear kan seblom abis bulan March...

Bajet nak amek time da dapat gaji nnti tapi ujung bulan nie sibuk dengan stock check plak..xder maknenyer bos aku bg cuti...so amek jer la ari nie..tapi bgs gak amek cuti hari nie...boleh la merenggang kan urat mana yg tersimpul tu...oo yer siapa yg follow aku dekat IG tau la hari sabtu lepas aku join lari 10km macam last year...yg tu later2 aku story...sakit dekat kaki masih terasa lagi nie..tp kuang ckit la nak banding dengan last year kan..

Tapi sanggap gak dok umah xder ape nk buat..tengok tv balik2 telenovela...sinetron....drama bersiri...sume bangsa ade..melayu... cina... hakka... hokkien....filipina..korea eh macam2 la...xkuasa aku nk layan...so dok bilik layan update entry yg da banyak tertangguh...kiranyer this week sume citer basi jer la uolls...janji ade kan dr senyap sunyi sepi jer...ok la aku nak blog hop plak....daaa sumeee~

No comments: