Thursday, March 12, 2015

SeMbaNg Di PaGi HarI~

Wah pepagi ko da menaip...nie live update...ade jer dalam draf story tp macam nak type plak pepagi nie...so citer dalam draf tu nnti kt publish kemudian jer...tp bila da start menaip tetibe boleh blank plak...xtau nak type ape...sbb tu la aku nie malas nk type kalau xder gmbr...aku pulak xreti nak tulis luahan perasaan yg mcm kebykkan blogger buat tu..wah ko xpndi sgt..pdhal da bapa tahun menulis dkt dlm nie still xreti kan..huhuhuhuh~propa sgt kan...

Reti sebenarnyer nak luahkan perasaan tp skang nie sumenyer ok...Alhamdulillah berjalan dgn lancer hidup aku nie...keje still under control lg...masih ade masa untuk diri aku nie...busy keje biase la..name pon keje smpi bila pon xabis...plak tu personal life getting better...Alhamdulillah sgt...bersyukur dgn apa yg ade....aku nie kalau org tgk luaran mesti ckp aku nie sombong dan berkawan dgn certain2 org jer...

Itu salah yer...aku nie berkawan dgn semua org KALAU org tu baek dgn aku...jgn jd kueh talam aku xsuke...dpn lain belakang lain tu memang pantang aku....mayb aku hanya bercmpur dgn certain2 org sebab dulu esp ms dekat skolah ler ade kawan tp time senang jer...ade gak kawan yg suke cucuk2 nie...so bila tau da jenis2 manusia yg mcm nie mmg aku akan lari kan diri xamek port pasal dorg nie..so aku kawan jer la dgn mereka2 yg aku selesa dan suke...

Sbb tu la korg sume akan jumpa byk citer pasal Salwa dan Dya dlm blog aku nie...sbb mereka2 nie la yg aku selesa berkawan..bukan xder org lain...kalau dkt opis ade lah gak geng aku..tp kalau lua opis mmg tu jer la kawan2 geng gilos aku...ade gak kawan yg lalang..xtetap pendirian..kalau kawan mcm nie slalunyer xder la aku layan sgt pon..just biase2 jer...susah kawan ngan org mcm nie..jap mcm nie jap mcm tu...payah weh...

Kawan moody pon malas aku nk layan...huhuuhu~da sume malas nk layan sape jer aku layan?aku layan jer la org2 yg masuk dgn jiwa aku nie...mesti ade yg ckp aku nie busan kawan xramai...tp for me quality come 1st...yer la kalau harap kawan jer berjuta tp quality xder..baek lah ade kawan sorg jer berjuta pon xbleh pakai....ok la mari kita smbung keje yer kawan2....SELAMAT BERKEJE~

No comments: