Monday, March 30, 2015

SaBtU @ SeTiA CiTy MaLL~

Tak ingat Sabtu bila...tp yg penting memang hari Sabtu aku ker Setia City Mall..tujuan asal nak ke Daiso...rasanyer Daiso yg paling dekat ngan aku adelah dekat c nie la...so dalam lepas lunch tu aku pon ke sana la dengan Mysis..pusing pny pusing dalam tu masuk ke Daiso xjumpa plak benda yg aku cari tu...Sebenarnyer aku nak cari tmpt hp or sarung yg water proof punya...dekat Daiso pernah aku tgk die jual tp xsure Daiso mana..pergi sn xder plak...da xder tu saje jer la cuci2 mate..

Then singgah makan dekat Kluang Station....pergi c nie just mkn lite2 jer sbb kan da lunch sblom keluar tu..so aku order kepok lekor....Mysis order ape aku xingat....ooo yer aku aku cr bekas tu sebabnyer da pergi berlari next weeknyer tu....yg tu nnti2 aku update...last year aku berlari just masuk dalam sarung kain jer bila ujan amek kawwww basah lencun hp aku..sbb tu cari sarung tu xmau la terjadi lagi hpku basah dibasahi hujan...huhuhuhu~




Abis jer makan tu keluar2 jer dari Kluang Station tu nampak la ramai org tgh beratur dekat 1 booth nie..tgk2 die jual ice cream..ice cream nie lain dari yg lain....die bukan pakai cone biase tu...tp ice cream die biase jer...cone die tu mcm biskut rokok yg belang2 tu..die ade 2 flavour chocolate n vanilla...aku pilih vanilla...


Topping die tu uolls boleh pilih nak ape..serious aku lupe name die..topping die ade conflake,oreo,n nuts...aku amek nie nuts...harga die RM3.50....ice cream die bukan dekat ats jer tau tp dlm cone tu pon ade ice cream die smpi la ke bawah..mmg xrugi ok...da la malas plak nk citer lagi...daaa sume~


No comments: