Tuesday, March 17, 2015

TwEnTy & Co. @ SekSyeN 14~

Xingat bila pergi nie..tp ade 1 cuti bkn weekand..almaklum ler citer almost 1 month jugak...seblom nie just tgk dkt IG jer...dari gambar mcm best la kan...jom tgk ape yg boleh aku review kan...nie berdasarkan pengalaman aku n the geng ok...bukan rekaan semate2...terletak dkt seksyen 14 Shah Alam..ala yg dekat dengan MBSA dan DEMC....kalau org Shah Alam pasti tau dekat mana..tapi skang nie ade pakcik waze so jgn bimbang ok...

Pergi dengan Dya..tumpang keter die then Salwa terus ke sn...kami sampai dulu...smpi2 jer masuk tgk dlm full...then waitress tu ckp dlm penuh dan weolls mintak nak dok ats..die tny bape org...aku ckp la 3 org..die kata kalau ramai br dorg akan bukak dekat ats...so weoll duduk jer la dekat lua....serius masa aku datang tu xder kipas ker air cooler ker di sediakan...ok la..jom lepak lua dulu sementara tunggu Salwa dtg...dok kat lua nie pon die xder plak bg buku menu ker ape..

Ade la 1 family nie br abis makan..ingat nk masuk tp ade 1 family nie dtg awl dari weolls nk masuk dulu..ok la xkesah then pas tu baru la aku dok melambai2 panggil dak waitress nie nak mintak buku menu..die dtg ckp ade kosong dkt dlm boleh masuk...ok la kami duduk dekat table tuk 6 seater pny...Salwa smpi pas tu kami order...xingat ape name air nie..tp yg aku ingat bawah die ade resberry...


Aku order cake sebab da makan sebelum tu dekat rumah..Dya order spaghetti Pesto xsilap aku dan Salwa order satey...masa die hantar order budak tu ade ckp cake aku lmbat ckit..so ok la..tapi tnggu pny tnggu xsmpai2 gak cake aku...pelik aku tgk cake tu ade jer dekat tepi kaunter dia...tggal nak potong jer..ape yg lambat sgt...smpi kan Dya dan Salwa makan da separuh cake aku xsmpi2 lagi...pastu table sebelah yg br smpi order cake sama mcm aku order da dapat...nie la rupe cakenyer..



Aku panggil waitress tu tny mana cake aku xdpt lagi...then br die buat...so selame yg aku tnggu dari td tu ape die xbuat sebab xtau or terlupe ker ape...aduhai~ok cake da smpi xder la susah mana pon..jap jer aku tgk..da nk kene tunggu lame2 tu nape...aku bkn ade mkn main dish pon yg die nk bagi cake tu lambat...pas tu dtg la 1 family nie dorg masuk..ramai la gak lebih 5 org rasanyer...baru la die bukak ruangan dekat ats...macam tu punya konsep ek...tapi jgn la buat mcm tu...buatnyer yg datang tu just 3 4 org..tapi ade anak kecik xkan nak dok dekat luar tu...panas ok mesti la budak2 xselesa...

Xkan nak tunggu reramai br nak bukak ruangan atas tu...nape takut kene byk byr bill letrik ker sbb pasang aircond tp xder org dkt ats tu...rsnyer kalau dekat luar tu tuk org nak smoking ok la...tu pasal service dorg nie plak pasal makanan...ape yg boleh komen just not bad jer la...rsnyer boleh improve lagi pas nie...org kata biarlah kita spend money sesuai dengan ape yg kita dpt kan....ok la SELAMAT MENCUBA~

No comments: