Friday, March 20, 2015

KerAnA Mu GST~

Malasnyer nak update la...sejak2 nak start GST nie mcm2 la kene attend training la briefing la yg ade kene mengena dengan GST...kalau setakat dengar sesaje xper nie da ler kene dengar pastu kene buat plak nnti...hurghhhhhhh pening pk....blom nak buat lg da pening....ker aku nie terlampau memikirkan sgt..tah la...

Sebenarnyer ade aku nie malas nk update ade ker org nak bace blog aku yg sendu nie...tp update jer la mn tau ade silent reader ker kan....so sepanjang minggu nie aku busy dengan update info2 pasal GST tuk customer sume tu..training dan briefing segala bagai...busy dengan dengan Teman Lelaki Upahan jugak...selain tu busy dengan follow citer Suami Sebelah Rumah..yg nie nnti aku buat entry lain...

Ooo yer bulan nie nak closing awal sempena nak buat stock check before GST..yessss GST lg...lemau sungguh kalau ade jer benda yg melibat kan GST nie...by next week tangan adelah mcm sotong...dengan nak prepare untuk closing dan stock check dan GST....nasib la new system xjd apply this May..kalau x memang huru dan hara la sekejap....oo yer next week gak ade mcm2 briefing for GST jugak..mcm mn nk apply dekat our system...

Dan besok plak aku ade join Run 10Km mcm last year aku masuk tu...tu nnti xtau bila aku nak up citer tu...mcm biase aku slalu jer hidang kan cerita basi..tp still update kan dr snyap sunyi sepi jer...tgk la kalau rajin ptg nnti aku post entry pasal ice cream beso....kalau rajin yer..ok la nak smbung isi form GST nie plak..hye la GST oh GST~

No comments: